آخرین خبرها از کمپین انتخاباتی سعید محمد؛ آیا تایید صلاحیت می‌شود؟

با وجودی که سردار سعید محمد برای انتخابات 1400 آماده شده، برخی پیش‌بینی‌ها از احتمال رد صلاحیت او خبر می‌دهد!

به گزارش تازه نیوز، سعید محمد که برخی او را گزینه اصلی انتخابات 1400 می‌دانند و برخی دیگر نیز قویا او را شهردار بعدی تهران می‌دانند، فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده. شنیده‌ها حاکی است وی یکی از گزینه‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در هر هفته از هر استان 10 نفر را به جلسه خود در مسجدی در فلکه دوم صادقیه دعوت می‌کند.

سعید محمد در این جلسات تاکید کرده: بنده برای ورود به انتخابات مصمم هستم و به هیچ وجه با سران جریان اصولگرا معامله نمی‌کنم اما نمی‌خواهم انشقاقی نیز در جریان انقلاب ایجاد شود. اکنون مصمم هستم تا در انتخابات شرکت کنم و اگر قرار باشد تصمیمم را عوض کنم در روز 3 شنبه پیش از انتخابات این کار را خواهم کرد.

وی همچنین مدعی شده که مذاکراتی را با اعضای شورای نگهبان برای حضورش در انتخابات ریاست جمهوری داشته است.

بنابراین گزارش، درباره سازوکار اجرایی ستاد انتخاباتی سعید محمد در استان‌ها گفته شده که او در هر استان 2 شورا تشکیل داده است. شورای دعوت که برای جذب افراد تلاش می کند و شورای راهبردی که محل کنترل نیروهای فکری و مدیریت استان ها است. گفته می‌شود ستادهای وی تاکنون در 18 استان تقریبا مستقر شده است و آخرین هماهنگی ها در استان چهار محال و بختیاری انجام شده است.

شنیده‌ها حاکی است که مسئول ستاد انتخاباتی وی عظیم ابراهیم پور و مسئول امور رسانه او نیز مجتبی ثابتی است.

با این حال، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر حضور وی برای تصدی پست شهرداری تهران. گفته می‌شود فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) فعالیت خود را به شکلی آرام و به دور از حواشی و هیجان آغاز کرده است. اگرچه بعد از جلساتی با برخی چهره‌های نظامی و سیاسی، ظاهرا او از انتخابات ریاست جمهوری کنار رفته اما کمپین انتخاباتی که برای ورود به انتخابات 1400 راه اندازی کرده بود، فعالیت خود را تغییر داده است و او در مواجهه با تذکرات برخی مسئولان کشور گفته که آن کمپین برای انتخابات ریاست جمهوری نیست و برای شهرداری آینده تهران طراحی شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.