ترامپ سخنرانی می‌کند

خبرگزاری رویترز گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده قرار است طی هفته آینده پیرامون آینده حزب جمهوریخواه در این کشور سخنرانی کند.

به گزارش تازه‌نیوز، خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع مطلع از قصد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای سخنرانی طی هفته آینده خبر داد.

رویترز به نقل از این منبع گزارش داد که ترامپ قصد دارد روز یکشنبه هفته آینده، در کنفرانسی، پیرامون آینده حزب جمهوریخواه آمریکا سخنرانی کند.

بر اساس این گزارش، این کنفرانس از ۲۵ تا ۲۸ فوریه میلادی برگزار خواهد شد و ترامپ در آخرین روز آن سخنرانی خواهد کرد.

منبع مذکور افزود که انتظار می رود ترامپ در این کنفرانس پیرامون آینده حزب جمهوریخواه و جنبش محافظه کاران صحبت نماید.

ترامپ پس از آنکه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در آمریکا از جو بایدن رقیب دموکراتش شکست خورد، بیستم ژانویه گذشته کاخ سفید را ترک کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اخیرا پس از تبرئه خود در مجلس سنای این کشور هم به اظهارنظر پرداخت.

ترامپ در بیانیه ای ضمن استقبال از تبرئه اش در مجلس سنا، از وکلای خود و همچنین سناتورها و نمایندگان کنگره که با رای منفی به استیضاح وی از او دفاع کردند، تشکر کرد.

ترامپ گفت: هیچ رئیس‌جمهوری چیزی مانند این را تجربه نکرده بود و این بخاطر آن است که مخالفان ما نمی‌توانند رای حدود ۷۵ میلیون نفر به ما را فراموش کنند.

وی افزود: جنبش تاریخی، میهن پرستانه و زیبای آمریکا را دوباره با عظمت کنیم، تازه آغاز شده است. در ماه‌های آتی چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن با شما دارم.

رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: ما کارهای زیادی مقابل خود داریم و به زودی با دیدگاهی برای آینده روشن، درخشان و بدون محدودیت برای آمریکا، ظهور خواهیم کرد.

گفتنی است که سناتورهای آمریکایی طی رای گیری در پنجمین روز بررسی دومین استیضاح ترامپ وی را تبرئه کردند.

سناتورهای آمریکایی در رأی‌گیری که در پنجمین روز بررسی دومین استیضاح رئیس‌جمهور سابق این کشور انجام شد ترامپ را مجرم نشناختند و وی را تبرئه کردند.

۴۳ سناتور مجلس سنای آمریکا ترامپ را بی گناه دانستند و ۵۷ سناتور دیگر به گناهکار بودن وی رأی دادند و به این ترتیب ترامپ از اتهامات وارده علیه خود تبرئه شد.

این در حالی است که برای محکومیت ترامپ رأی مثبت دو سوم کرسی‌های مجلس سنا یعنی حداقل ۶۷ رأی نیاز بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.