خبر شرکت ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ از زبان عروسش

خانم لارا ترامپ مشاور اسبق و عروس رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت دونالد ترامپ شاید برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ و فراتر از آن نامزد شود.

به گزارش تازه‌نیوز، شبکه خبری سی ان ان روز دوشنبه با انتشار این خبر گفت: ترامپ  قرار است در نخستین حضور عمومی پس از خروج از کاخ سفید در همایش مهم «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران » موسوم به (CPAC) در فلوریدا (در روز ۱۰ اسفند) سخنرانی کند.
سی ان ان افزود: لارا ترامپ عروس و مشاور سابق ترامپ گفته که او ممکن است باردیگر خود را برای بازگشت  به کاخ سفید اقدام و نامزد شدن برای انتخابات ۲۰۲۴ اماده کند.
بنابراین گزارش؛ لارا ترامپ گفت: بواقع هیجان دارم تا سخنان وی را در CPAC بشنوم، قطعا این نخستین باری خواهد بود که همگان سخنرانی وی را پس از خروج از کاخ سفید خواهند شنید.
سی ان ان گزارش داد: عروس ترامپ گفت که وی معتقد است که دراین سخنرانی ترامپ از طرفدارانش تشکر کند.

لارا ترامپ به این نکته اشاره کرده که  «پدر شوهرش» احتمالا علاقه مند  بازگشت دوباره به کاخ سفید  و نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا است.
ترامپ قرار است روز 10 اسفند در اولین حضور عمومی خود بعد از ترک کاخ سفید در فلوریدا سخنرانی کند ممکن است در این سخنرانی، برنامه هایش را برای آینده سیاسی خود بازگو کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.