عکس همسر دوم پیمان قاسم‌خانی +سابقه همکاری آنها

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

به گزارش تازه نیوز،همسر دوم پیمان قاسم‌خانی کیست؟ انتشار خبر ازدواج میترا ابراهیمی و پیمان قاسم‌خانی باعث شد خبرهای قبلی از همکاری این دونفر، بازخوانی شود.

میترا ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۹ است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان‌شناسی پشت سر گذاشته است؛ اما او در سینما نیز فعالیت دارد و تاکنون چند مستند ساخته است. ابراهیمی دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را نیز پشت سر گذاشته است. اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند کامی را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

میترا ابراهیمی، مستندساز است. او سال گذشته فیلمی با تهیه‌کنندگی پیمان قاسم خانی آماده اکران داشت که از حضور در جشنواره فجر، انصراف داد. کارگردان مستند «کامی» با اعلام انصراف از حضور در جشنواره فیلم فجر نوشت: پیش از این با افتخار گفتم که فیلم را در جشنواره فجر اکران خواهم کرد چون کامی برای این مردم است چون نمی‌خواهم با پزهای روشنفکری ببرمش آن طرف و جایی اکرانش بکنم که درکش نمی‌کنند، اما حالا برایم هیچ افتخاری نیست. حالا پنج سال تلاشم را کوچک‌ می‌بینم در مقابل داغی که بر دل مردم ایرانه! کامی هم به نوعی قربانی شد اما اکرانش بماند به زمانی بهتر با دلی خوش‌تر. این کمترین کاری بود که از دست من برمی‌آمد. با عذرخواهی از عوامل فیلم که بسیار زحمت کشیدند. اینکه اولین فیلم‌ات به اکران مهمترین جشنواره کشورت برسد شاید آرزو باشد اما انسان سوگوار آرزویی ندارد.

فیلم مستند کامی به تهیه‌کنندگی پیمان قاسم خانی و کارگردانی میترا ابراهیمی ساخته شده است. در خلاصه این مستند آمده است: این مستند تلاش می‌کند به درونیات و خلوت کامیار شاپور احترام بگذارد و او را فارغ از اینکه فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور است، به عنوان هنرمندی مستقل با رؤیا و آرمان شخصی معرفی کند.

پیمان قاسم خانی، سالها قبل از بهاره رهنما، جداشده بود و حالا خبر ازدواج و یا «بیوگرافی همسر دوم پیمان قاسم‌خانی» در فضای مجازی جستجو می‌شود.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.