نامه محرمانه مخالفت محسن هاشمی با نامگذاری خیابان شجریان+عکس

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در نامه ای محرمانه از پیروز حناچی، شهردار تهران، خواسته مصوبه شورا، در خصوص تغییر نام خیابانی به نام محمدرضا شجریان را به اجرا در نیاورد

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، دهم اردیبهشت امسال، شش روز پس از ابلاغ تصمیم شورا مبنی بر تغییر نام شش خیابان، محسن هاشمی، رئیس شورا در نامه‌ای محرمانه از پیروز حناچی می‌خواهد تا “اطلاع ثانوی” از اجرای این مصوبه خودداری کند.

۲۷ فروردین سال گذشته اعلام شد اعضای شورای شهر تهران تصویب کرده‌اند که شش معبر و مکان عمومی به نام شش هنرمند شناخته شده ایران، عزت‌الله انتظامی، محمدرضا شجریان، غلامحسین امیرخانی، علی نصیریان، داود رشیدی و محمد علی کشاورز نامگذاری شود.

اما پس از انتشار خبر تصویب تغییر نامگذاری معابر و اماکن عمومی در جلسه شورای شهر تهران، شماری از محافظه‌کاران تندرو در اعتراض به نامگذاری خیابانی به اسم محمدرضا شجریان تجمع کردند. معترضان شجریان را “ملعون” و “خواننده فتنه” خواندند.

با وجود اعتراض‌ها، چهارم اردیبهشت محسن هاشمی مصوبه شورای شهر تهران در خصوص تغییر نام خیابان‌ها را به شهرداری تهران ابلاغ می‌کند اما شش روز بعد در نامه‌ای دیگری می‌نویسد: ” … دستور فرمایید تا اطلاع ثانوی اجرای ردیف دوم (۲) مصوبه مذکور را متوقف فرمایند.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.