پرداخت مطالبات میلیچ و دیاباته به تعویق افتاد

مدیرعامل استقلال قرار بود با آوردن مبلغ قابل توجهی به قطر، مطالبات میلیچ و دیاباته و همچنین بازیکنان را پرداخت کند که این مساله به خاطر مشکلاتی در حمل ارز پیش آمد، به تعویق افتاد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، بامداد امروز (چهارشنبه) احمد سعادتمند و دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال برای همراهی آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، به قطر رسیدند.

طبق اعلام باشگاه استقلال،  سعادتمند طی روزهای گذشته در تهران بود تا باتهیه منابع مالی، مطالبات عقب افتاده بازیکنان و کادر فنی استقلال را به حسابشان واریز کند و با دستان پر و برای روحیه دادن به تیم، راهی قطر شود.

در ادامه مدیرعامل استقلال قرار بود با آوردن مبلغ قابل توجهی از ایران به قطر (که گفته شده حدود ۱۰۰ هزار دلار بوده است)، مطالبات بازیکنان خارجی این تیم یعنی شیخ دیاباته و هرویه میلیچ را پرداخت کند و همچنین برای پیروزی استقلال مقابل الاهلی عربستان پاداشی پرداخت کند اما به خاطر محدودیت‌هایی که در خصوص انتقال ارز وجود دارد،‌ مقدار قابل توجهی از این پول بلوکه شده است.

به این ترتیب، با مقدار پولی که سعادتمند به قطر برده، تنها پاداش بازیکنان استقلال در صورت پیروزی مقابل الاهلی پرداخت خواهد شد و  پرداخت مطالبات میلیچ و دیاباته به زمان دیگری موکول می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.