ماشین آلات پاداشی (هواکش صنعتی، دستگاه جوپرک و پوست کن جو)

شما تا چه حد با ماشین آلات صنعتی فرآوری غلات آشنایی دارید؟ دستگاه جو پرک، یکی از انواع ماشین آلات صنعتی است که با آن می‌توانید یک خط تولید جو پرک بخارپز شده راه بیندازید و با پوست کندن و سپس پرک کردن جو یک تولیدی کوچک راه بیندازید.

بسیاری از ماشین آلات صنعتی هستند که افراد مایل به راه‌اندازی شغل و کارآفرینی با آن آشنایی ندارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دستگاه‌های خط تولید جو پرک و جو پوست کنی اشاره کرد. این دستگاه ها که خود توسط یک تولیدی با تجربه و متخصص طراحی و تولید می‌شود می‌تواند موجب کارآفرینی شود. دستگاه جو پرک، هواکش صنعتی حلزونی، دستگاه پوست کن جو و… از جمله تولیدات شرکتی است که آشنایی با آن برای تولیدکنندگان ضرورت خواهد داشت.

خرید دستگاه جو پرک برای یک سرمایه‌گذاری پرسود

جو یکی از غلات مفید و پرمصرف خانواده‌های ایرانی است که برای پخت انواع سوپ، بیسکوییت، شیرینی، نان و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه میزان مصرف جو دو سر و جو پرک بین خانوار ایرانی بسیار زیاد می‌باشد؛ به همین جهت خرید یک دستگاه جو پرک و راه‌اندازی خط تولید جو پوست کنی و پرک کردن آن می‌تواند موجب سودآوری بالایی باشد. افزون بر این از آنجا که این غلات بسیار پرمصرف می‌باشد هرچه خط تولید جو پوست کنی بیشتر باشد عرضه به بازار بیشتر شده در نتیجه سفره مردم از غلات جو خالی نمی‌ماند. از طرفی با افزایش خط تولید این محصول و با توجه به آلاینده‌ای که در محیط داخلی ایجاد خواهد کرد داشتن یک تهویه‌ی مطبوع از جمله هواکش صنعتی بیش از پیش لازم خواهد بود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و با توجه سفارش خط تولید و هواکش از یک سازنده ، شما تخصصی ترین مشاوره را دریافت خواهید کرد.

بنابراین یک پیشنهاد ویژه برای افرادی که به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن هستند خرید دستگاه های خط تولید جو پرک می‌باشد که می‌تواند با هزینه‌ای مناسب یک کارآفرینی جدید ارائه کرد و ضمن کسب سود، تعدادی از افراد جویای کار را نیز شاغل نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های راتباطی زیر اقدام نمایید:

شماره آقای پاداشی (مدیر عامل کارخانه): 09144515837

شماره کارشناس فروش: 09374667393

سایتpadashi.co

خط تولید پوست گیری گندم و جوپوست کنی

کارخانه پاداشی افتخار دارد طراحی و ساخت دستگاه های خط تولید جو پوست کنی را انجام دهد و شما را تا مرحله تولید به شکلی که مورد قبول بازار باشد، همراهی می کند. این خط تولید شامل انواع ماشین آلات مورد نیاز است که می توانید آنها را در سایت کارخانه پاداشی مطالعه فرمایید.  کارخانه پاداشی توانایی تولید دستگاه هایی را دارد که جودوسر را نیز پوست کنی کنند.

هواکش صنعتی، نیاز ویژه تمام کارخانجات

هواکش صنعتی خود یکی از مهم‌ترین تولیدات کارخانجات ماشین سازی صنعتی است که تقریباً برای تمامی تولیدی‌های کوچک و بزرگ، کارخانجات، باشگاه‌ها و … کارآمد و البته ضروری می‌باشد. هواکش صنعتی که معمولاً در نوع هواکش حلزونی طرفداران بسیاری دارد، می‌تواند هوای نامطبوع داخل را با هوای تازه و اکسیژن خارج از محل تعویض کند. لذا برای کارخانجاتی که کارگران درون آن درحال کار هستند و هر فضای بسته ی بزرگی مثل بیمارستان و سالن های بزرگ و … خرید هواکش صنعتی اولویت اول و مهم‌تر است. اما یک گزینه مناسب و یک تولید کننده‌ی متخصص برای  هواکش صنعتی کدام است؟

ماشین سازی پاداشی، تولید کننده انواع هواکش صنعتی (دمنده، مکنده، رادیال)

در میان تمامی تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی ؛ کارخانه پاداشی با دارا بودن نیروی متخصص عالی ، می تواند هواکش های متناسب با نیاز شما را طراحی کند و بسازد؛ هواکش های قارچی و حلزونی در سه نوع هواکش دمنده ، مکنده و رادیال را می توانید از کارخانه پاداشی سفارش دهید و مطابق با نیاز خودتان آن را پس از ساخت تحویل بگیرید.

ارتباط با کارخانه پاداشی

این کارخانه‌ی بزرگ و با تجربه‌ی بالا بهترین ماشین آلات صنعتی را تولید کرده و مفتخر به تولید ماشین آلات فرآوری غلات می‌باشد. این شرکت که دارای پرسنلی مجرب می‌باشد، با به کارگیری دانش روز، هواکش صنعتی، هواکش حلزونی، دستگاه جو پرک و… را در کارنامه‌ی تولیدات کاری خود دارد و حتی می تواند دستگاه های خاص مدنظر شما را مهندسی معکوس نماید.

اگرچه دسترسی به هر تولید کننده‌ای در کشور آسان نیست، اما اگر شما قصد یک سرمایه‌گذاری مطمئن را دارید به راحتی می‌توانید به وبسایت رسمی ماشین آلات پاداشی مراجعه کنید و از خدمات اینترنتی و غیرحضوری این مجموعه بهره‌مند شوید. این وبسایت هفت روز هفته از ساعت 8 صبح تا 8شب پشتیبانی می‌شود و مشتریان انلاین می‌توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود اقدام نمایند. پس برای آشنایی کامل با این کارخانه‌ی وزین و پرافتخار وارد وبسایت شوید و با اطمینان خاطر دستگاه‌های مورد نیاز خود را خریداری نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با این کارخانه می توانید در ارتباط باشید:

شماره آقای پاداشی (مدیر عامل کارخانه): 09144515837

شماره کارشناس فروش: 09374667393

سایتpadashi.co

سایر خدمات کارخانه پاداشی

انواع بوجاری های پاداشی

  • بوجاری ویبره ای
  • بوجاری آویز

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

انواع ماشین آلات مورد نیاز آردسازی

  • انواع الواتورهای قاشقکی
  • انواع مارپیچ های انتقال دهنده
  • انواع هواکش ها
  • انواع پنوماتیک های پرقدرت
  • انواع سیکلون های بزرگ و کوچک و یا مینی سیکلون
  • انواع بوجاری
  • انواع الک کنترل
  • انواع پوست گیر گندم
  • انواع نم زن (رطوبت زن) گندم

همچنین ما ادعا می کنیم توانایی داریم ظرفیت کارخانه آردسازی شما را با هر ظرفیتی که در حال کارکردن است، افزایش دهیم.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

آسیاب چکشی بالابر مارپیجی میکسر ویژه مرغداری ها و دامداری در ظرفیت و تناژ مختلف جهت آسیاب و میکس چند نوع محصول در کارخانه پاداشی عرضه می شود.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

تمامی محصولات کارخانه ماشین سازی و فرآوری غلات و حبوبات پاداشی دارای ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش کاملی هستند. بدلیل طراحی و تولید اکثر قطعات در کارخانه پاداشی، به هیچ کارخانه‌ای وابستگی شدید نداشته و تا مرحله راه‌اندازی شما همراهی خواهید شد.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

اگر دستگاه خاصی هم مد نظر باشد توانایی مهندسی معکوس و تولید انبوه آن را داریم. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان می‌توانید با راه های زیر با کارخانه پاداشی در ارتباط باشید:

شماره آقای پاداشی (مدیر عامل کارخانه): 09144515837

شماره کارشناس فروش: 09374667393

سایتpadashi.co

۱ نظر
  1. حسین

    سلام ممنونم بابت معرفی این کارخانه صنعتی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.