خبر خوب برای اخطاری‌های استقلال و پرسپولیس

قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید کارت زرد بازیکنان در مرحله گروهی به دور حذفی انتقال پیدا نمی‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، تیم‌های ایرانی حاضر در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا در حالی امشب و فردا شب بازی خود در هفته پایانی مرحله گروهی را انجام می‌دهند که از این بین، تنها دو تیم استقلال و پرسپولیس شانس صعود به دور یک هشتم نهایی را دارند.

استقلال و پرسپولیس که تنها باید مقابل حریفان خود به برتری برسند تا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف نشوند، امیدوار هستند از سد الاهلی عربستان و شارجه امارات عبور کنند تا به جمع ۱۶ تیم برتر باشگاهی آسیا برسند.

دو نماینده باقی مانده ایران که شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دارند، در صورت راهیابی به دور حذفی تنها بازیکنانی را در اختیار نخواهند داشت که یک بازیکن در هفته ششم این رقابت‌ها با کارت قرمز جریمه شود.

طبق قوانین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در پایان مرحله گروهی کارت زرد بازیکنان (یک کارت زرد) برای آغاز مراحل حذفی بخشیده می‌شود، اما کارت زرد دوم یا یک کارت قرمز در آخرین بازی مرحله گروهی، حداقل یک ‌بازی محرومیت در اولین بازی مرحله حذفی را به دنبال خواهد داشت.

در حال حاضر روزبه چشمی، وریا غفوری و هرویه میلیچ از استقلال و احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، حامد لک، شجاع خلیل‌زاده و آرمان رمضانی از پرسپولیس تک اخطاره هستند که در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر و همچنین صعود تیمشان به مرحله یک هشتم نهایی، از بازی بعدی محروم نخواهند بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.