بازگشت هزینه مشترکان زیان دیده از حذف بسته‌ های همراه اول

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش از بازگشت هزینه‌ مشترکان زیان دیده از حذف بسته‌ های اپراتور همراه اول خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، چندی پیش اپراتور‌های تلفن همراه در اقدامی غیرقانونی خرید بسته‌های بلندمدت اینترنت خود را از طریق اپلیکیشن‌های موبایل و درگاه‌های USSD محدود کردند. وزارت ارتباطات و سازمان رگولاتوری پس از این اقدام آن‌ها موضوع پیش آمده را پیگیر شده و اپراتور‌ها را ملزم به بازگرداندن بسته‌ها به حالت اولیه خود کردند.

در روز‌های اخیر محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات خبری را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که بر اساس آن ایرانسل مبالغی که مشترکان در مدت زمان تغییر یافتن بسته‌های اینترنت تا بازگرداندن آن به حالت اولیه پرداخت کرده و به وسیله آن متحمل زیان شده بودند را به آن‌ها برگردانده بود.

به تازگی نیز آذری جهرمی با انتشار تصویری در استوری صفحه اینستاگرامی‌اش از بازگشت هزینه مشترکان زیان دیده از خرید بسته‌های تغییر یافته و غیرقانونی همراه اول خبر داد. وزیر ارتباطات در این استوری عنوان کرد که بر رعایت شدن حق الناس در حیطه کاری‌اش التزام و حساسیت ویژه‌ای دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.