هشدار جدی به برندگان قرعه‌کشی ایران‌خودرو

اطلاعیه ایران خودرو در پی انتشار برخی آگهی های خرید و فروش حواله های ثبت نامی در سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، بر اساس گزارشات و اخبار منتشر شده در سایت‌های خرید و فروش خودرو و بر خلاف ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه‌های شرکت ایران خودرو ، برخی افراد نسبت به واگذاری حواله ثبت‌نامی خودرو به صورت غیر قانونی اقدام می‌کنند.

در این اطلاعیه عنوان شده، هرگونه خرید و فروش حواله خودرو و یا نقل و انتقال امتیاز منتخبین قرعه‌کشی‌ها تا قبل از پایان مدت زمان ترهین خودرو، ممنوع بوده و هرگونه عواقب سوء ناشی از آن معطوف به طرفین معامله است و ایران خودرو در این خصوص هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت؛ پیگیری عواقب ناشی از آن نیز تنها از طریق مراجع قانونی و ذی‌صلاح امکانپذیر خواهد بود.

‌این اطلاعیه افزوده، شرکت ایران خودرو در بخشنامه‌های اعلامی بر ممنوعیت فروش و نقل و انتقال خودرو (حتی به صورت وکالتی) و یا واگذاری امتیاز منتخبین قرعه‌کشی تا پایان زمان ترهین یک ساله تاکید کرده و تمامی شرایط و محدودیت‌های اعلامی، در سایت رسمی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir قابل مشاهده برای عموم مشتریان این خودروساز است.

گفتنی است، برخی از برگزیدگان قرعه‌کشی‌های طرح های فروش ایران خودرو، اقدام به فروش امتیاز خرید خودروی خود به اشخاص دیگر می کنند، در حالی که این شرکت نسبت به عواقب این اقدام هشدار داده و آن را غیر قانونی اعلام کرده‌، این اقدام از طریق اعطای وکالت بلاعزل، تحویل چک ‌و غیره، به صورت غیر قانونی صورت می‌گیرد. پیش از این، نیروی انتظامی نیز بر اساس مصوبات کمیته خودرو، خرید و فروش حواله‌های خودرو را تا یک سال غیرقانونی اعلام کرده و بر همین اساس برخی از سایت‌های خرید و فروش محصولات، بر این اساس، پذیرش آگهی خرید و فروش حواله خودرو را ممنوع کرده اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.