پایان ضعیف شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال شهرخودرو ایران در دیدار برابر پاختاکور ازبکستان با حساب یک بر صفر شکست خورد تا با عملکردی ضعیف به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، چهارشنبه شب از هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که در دوحه قطر پیگیری می‌شود، شهرخودرو ایران به مصاف تیم قدرتمند پاختاکور ازبکستان رفت و در نهایت یک بر صفر شکست خورد. این دیدار از گروه دوم مسابقات برگزار شد.

شهرخودرو که نخستین حضورش در لیگ قهرمانان را تجربه کرد در نهایت بدون امتیاز و حتی بدون گل‌زده حذف شد تا بدترین تیم ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرد.

شهرخودرو برابر الهلال به تساوی بدون گل رسیده بود اما با توجه به کنار گذاشته شدن نماینده عربستان از مسابقات، نتایج این تیم حذف شد تا تک امتیاز شهرخودرو هم از بین برود.

پاختاکور که از بهترین تیم‌های مسابقات است، بازی را در اختیار داشت و چند حمله خود را طراحی کرد.

شهرخودرو که به تازگی سیدمهدی رحمتی را به‌عنوان سرمربی خود می‌بیند به‌تدریج عملکرد بهتری از خود نشان داد تا برای کسب نتیجه مناسب و وداع آبرومندانه از مسابقات، تلاش کند اما راه به جایی نبرد.

بهترین فرصت نماینده ایران در دقیقه ۴۰ ایجاد شد که ضربه تماشایی «محمدرضا خلتعبری» با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در ابتدای نیمه دوم توپ به دست مدافع پاختاکور برخورد کرد که داور با تصمیمی عجیب اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه ۶۷ «ماشاریپوف» بازیکن مطرح پاختاکور کرنر ارسالی را با ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد.

در نهایت شهرخورو با حساب یک بر صفر شکست خورد تا عملکرد بسیار ضعیفش تکمیل شود.

با این اوصاف پاختاکور به‌عنوان صدرنشین گروه دوم در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف استقلال می‌رود که در رتبه دوم گروه اول قرار گرفت.

دیگر دیدار این گروه قرار بود بین تیم‌های الهلال عربستان و شباب‌الاهلی امارات برگزار شود که به دلیل مبتلا شدن تعداد زیادی از اعضای تیم الهلال و پذیرفته نشدن فهرست این تیم از سوی ناظر بازی، لغو شد. در نهایت الهلال از مسابقات کنار گذاشته شد.

ترکیب شهرخودرو

متین صفاییان، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی، اکبر صادقی، امید منصوری، حسن جعفری، علی طاهران، محمد رضا خلعتبری (حسین مهربان)، محمدرضا فرامرزی و روح‌الله سیف‌اللهی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.