واکنش ملکه انگلیس به مصاحبه جنجالی عروسش!

مصاحبه جنجالی عروس خاندان سلطنتی انگلیس و همسرش در رسانه‌های انگلیسی طوفانی به پا کرده و با وجود واکنش‌های بسیار مردم، همچنان از سوی ملکه با سکوت دنبال می‌شود اگرچه بسیاری معتقدند این مصاحبه، یک آبروریزی بزرگ بود!

به گزارش تازه‌نیوز، موندار جونز، نماینده دموکرات در واکنش به مصاحبه عروس خاندان سلطنتی انگلیس با یک برنامه پربیننده گفت: مگان با مصاحبه یکشنبه شبش، امپراتوری انگلیس را به زیر کشاند.

دیلی میل به نقل از این نماینده مجلس نوشته: عروس آمریکایی و ۳۹ ساله ملکه انگلیس در مصاحبه با اُپرا وینفری با حرفهایش شوک بزرگی به خاندان سلطنت انگلیس داد. وی به صراحت خاندان سلطنت را نژادپرست خواند که منتظر درصد تیره بودن رنگ پوست فرزندش بودند!

جزئیاتی از این مصاحبه را اینجــــا بخوانید.

در همین رابطه سی‌ان‌ان نیز با تحلیلی کوتاه از سکوت ملکه انگلیس گفت و پاسخ او را به مصاحبه جنجالی بسیار سخت توصیف کرد. در تحلیل سی‌ان‌ان آمده است:

مصاحبه مگان مبنی بر اینکه سلطنت انگلیس منجر به افکار خودکشی در وی شده، می‌تواند لرزاننده‌تر از مصاحبه پرنسس دایانا در سال ۱۹۹۵ علیه خاندان سلطنت بریتانیا باشد، چرا که پاسخ به ابهامات و سوالاتی که مگان مطرح کرده، برای ملکه به این راحتی نخواهد بود.

جنجال‌های مصاحبه عروس ملکه البته ادامه دار است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.