رونمایی از چهره دیگر پرویز پرستویی و علی کریمی در تلویزیون

برنامه «دست در دست» در روز عید مبعث طی دو نوبت پخش، میزبان سپند امیرسلیمانی بازیگر کشورمان و حسن رحیمی کشتی‌گیر و دارنده مدال‌ طلای مسابقات قهرمانی کشتی جهان و مدال برنز المپیک بود.

به گزارش تازه‌نیوز، حسن رحیمی جوان کشتی‌گیر ایرانی از ادای وظیفه اجتماعی خود و قهرمانان و هنرمندانی مثل پرویز پرستویی، رسول خادم و علی کریمی در یک موسسه خیریه سخن گفت که حتی کرونا هم مانع خدمت‌رسانی آن‌ها نشده است.

رحیمی در این زمینه بیان داشت: وظیفه ورزشکاران، قهرمانان و هنرمندان است که در کنار هم مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند. امروز قهرمانان و هنرمندان زیادی کنار ما در موسسه خیریه خادمین علی بن ابیطالب (ع) فعالیت می‌کنند. یکی از این هنرمندان پرویز پرستویی است که همیشه پای کار بوده و هیچ‌چیز حتی کرونا هم باعث نشده تا از مسئولیت اجتماعی خود شانه خالی کند.
وی به خاطرات سفرهایی که به همراه پرویز پرستویی در این گروه خیریه داشته‌اند، اشاره کرد و گفت: کشتی‌ ورزش مورد علاقه استاد پرستویی است و بحث‌های زیادی حول محور ورزش کشتی با هم داشته‌ایم. ایشان همه بازیکنان پیشکسوت این رشته ورزشی را می‌شناسند و برای رقابت‌های مختلف هم به ما انگیزه و روحیه می‌دهند.
این کشتی‌گیر ادامه داد: در این گروه خیریه وقتی ارزاق را توزیع می‌کنیم پرویز پرستویی جلوتر از ما بسته‌ها را می‌گیرند و حرکت می‌کنند و ما را به فعالیت بیشتر فرا می‌خوانند.
وی همچنین از کمک‌های علی کریمی برای کمک ۱۵۰ میلیونی ساخت مدرسه راهنمایی سه کلاسه برای روستای ملاآباد کشوری در استان سیستان و بلوچستان خبر داد وافزود: ۲۴ واحد ۳۵ متری هم برای مردم ساخته شد تا این روستا از حالت کپری خارج شوند.
دارنده مدال المپیک تابستانی ۲۰۱۶ در توضیحی بیشتر در برنامه «دست در دست» افزود: این موسسه خیریه حدود ۲۱ سال است تاسیس شده و در ابتدا رسول خادم این موسسه را به صورت محرمانه اداره می‌کردند. حدود سه چهار سالی است که در فضای مجازی مطرح شده. ضمن این‌که در روزهای کرونایی هم فعال‌تر از قبل در این مسیر حرکت می‌کنیم. این وظیفه روی دوش همه کسانی است که برای‌شان هزینه شده است.
این قهرمان کشتی‌گیر ادامه داد: ورزشکارانی از رشته‌های مختلف تکواندو، کاراته، تیراندازی، کشتی و … کنار هم هستیم و سعی می‌کنیم زحماتی که مردم و خیرین متقبل می‌شوند را در لباس یک خادم به دست نیازمندان برسانیم.

سپند امیرسلیمانی نیز با حضور برنامه «دست در دست» با بیان این‌که به خاطر مراعات شرایط کرونایی حدود ۶، ۷ ماه مراعات کردم و با هیچ کس حتی پدر و مادرم که طبقه پایین هستند، رفت‌ و آمد نداشتم، اظهار داشت: اما یک روز صبح بیدار شدم و دیدم کرونا گرفته‌ام. حدود دو هفته سخت را هم سپری کردم. اما پس از آن در دو سریال کار کردم.
وی افزود: همین‌طور پس از سال‌ها در شبکه دو در مجموعه‌ای برای کودک کار می‌کنم. همراه با گروه خوب عمو پورنگ یا همان داریوش فرضیایی عزیز و نقش یک کِرم را بازی می‌کنم!اما واقعا ایده نو و جالبی دارد. برای رسیدن به لوکیشن این برنامه هر روز باید ۱۱۰ کیلومتر رانندگی کنم.
وی درباره میراث بازیگری به نسل بعدی خانواده امیرسلیمانی گفت: پسر کمند خیلی به بازیگری علاقمند نیست من هم هنوز به نسل بعد نرسیده‌ام!

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.