شرط ۲۵۰ هزار یورویی دژاگه برای استقلال!

اشکان دژاگه، بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز درخواست عجیبی برای پیوستن به تیم استقلال ارائه کرده که با مخالفت روبرو شده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، اشکان دژاگه، هافبک – مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز در لیست استقلال برای پیوستن به این تیم قرار دارد. به همین دلیل، باشگاه استقلال با این بازیکن مذاکراتی را انجام داده، اما درخواست‌های مالی ملی‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال فعلا باعث عقب‌نشینی مدیران این باشگاه شده است.

دژاگه برای نیم فصل حضور در استقلال مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار تا ۲۵۰ هزار یورو درخواست کرده که مسئولان استقلال با این درخواست مخالفت کرده‌اند. باشگاه استقلال به دژاگه اعلام کرده که تنها به صورت ریالی قرارداد امضا خواهد شد و مبلغ نیز باید پایین‌تر از رقم پیشنهادی او باشد، چرا که دژاگه سن و سال نسبتا بالایی دارد و دلیل ندارد باشگاه در نقل‌وانتقالات هزینه زیادی بکند.

دژاگه برای احیای خودش نیاز دارد در تیمی مثل استقلال خودی نشان دهد و با توجه به سن و سالش عجیب است که درخواست مالی زیادی به باشگاه خواهان خود می‌دهد.

قرار است بار دیگر مذاکرات بین استقلال و دژاگه امروز (دوشنبه) انجام شود و اگر این بازیکن خواسته‌های خود را کمتر کند، احتمال پیوستنش به استقلال زیاد خواهد بود، به خصوص اینکه باشگاه تراکتور با مشکلات مالی روبرو شده و به تازگی احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی با پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش راهی سپاهان شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.