پیام احساسی رونالدو برای پله پس از رکوردشکنی تاریخی

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از شکستن رکورد اسطوره برزیلی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال دل نوشته ای را منتشر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس شب گذشته با هت تریک مقابل کالیاری رکورد پله اسطوره برزیلی را به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال شکست.

رونالدو با زدن ۳ گل در بازی مقابل کالیاری تعداد گل های خود را به عدد ۷۷۰ رساند تا رکورد اسطوره برزیلی با ۷۶۷ گل را بشکند.

رونالدو بعد از این رکوردشکنی در صفحه اجتماعی اش نوشت: در چند هفته گذشته اخبار زیادی مبنی بر اینکه من بهترین گلزن تاریخ فوتبال شدم، مطرح شد. چون رسانه ها می نوشتند من از ۷۵۷ گل رسمی به ثمر رسیده پله عبور کردم. با این وجود صبر کردم تا الان درباره سکوتم توضیح دهم.

وی افزود: احترام زیاد و غیرقابل توصیفی برای آقای پله قائلم. به همین خاطر من ملاک مجموع گل های این اسطوره برزیلی را با احتساب گل هایی که به همراه سائوپائو به ثمر رسانده عدد ۷۶۷  قرار دادم. دنیای فوتبال با این رکوردشکنی تغییر کرد اما این بدان معنا نیست که تاریخ فوتبال را محو و نام خودم را ثبت کنم.

رونالدو ادامه داد: امروز با رسیدن گل هایم به عدد ۷۷۰ در کل دوران فوتبالیم اولین حرف هایم را به صورت مستقیم به پله می گویم: هیچ بازیکنی در دنیا نیست که بدون شنیدن داستان های بازی، گلزنی ها و دستاوردهای پله بزرگ شده باشد و من هم استثنا نیستم. به همین خاطر  باعث افتخارم است که در صدر بهترین گلزنان تاریخ فوتبال بالاتر از پله قرار بگیرم.هیچگاه در زمان کودکی ام در مادیرا فکر شکستن چنین رکوردی را در ذهنم نداشتم.

ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد تصریح کرد: به خاطر این دستاورد از تمام کسانی که در این مدت طولانی همراه من بودند از همبازی هایم، رقبا، عاشقان فوتبال و مخصوصا از خانواده ام تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و همیشه در این مسیر  سخت به من کمک کردند. الان نمی توانید در آینده منتظر بازی ها و چالش های بزرگ باشید ولی این را به شما می گویم این داستان همچنان ادامه دارد و فردا آینده است و هنوز چیزهای زیادی پیش رو دارم تا با یوونتوس و تیم ملی پرتغال فتح کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.