ایلان ماسک، پادشاه فناوری شد

مدیرعامل و مدیر ارشد مالی شرکت خودروسازی تسلا عناوین شغلی خود را به “پادشاه فناوری تسلا”(Technoking of Tesla) و “استاد سکه”(Master of Coin) تغییر دادند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، ایلان ماسک بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت “تسلا” عنوان شغلی دیگری را به کارنامه خود اضافه کرده است. گویا مدیرعاملی برای وی کافی نبوده است و او اکنون بنا به دلایلی عنوان “پادشاه فناوری تسلا” را برای خود برگزیده است.

در عین حال، “زک کیرک‌هورن” مدیر مالی این شرکت نیز صاحب عنوان جدید “استاد سکه” شده است.

تسلا این تغییر عناوین را در قالب سندی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) اعلام کرده است.

گفتنی است که “ایلان ماسک” و “زک کیرک‌هورن” همچنان مدیر عامل و مدیر مالی تسلا خواهند بود و اکنون تنها عناوین شغلی جدیدی برای خود برگزیده‌اند.

شرکت “تسلا” اخیراً مسائل جدی‌تری را برای حل و فصل روبروی خود داشته است. هفته گذشته آتش سوزی یک کارخانه در فرمونت کالیفرنیا رخ داد و همچنین مشخص شد که صدها مورد ابتلا به کووید-۱۹ در سال گذشته در همین کارخانه گزارش شده است.

از طرف دیگر، یکی از سرمایه‌گذاران تسلا از “ماسک” و این شرکت شکایت کرده و ادعا کرده است که “ماسک” به توافق خود با SEC در مورد توییت‌های خود پایبند نیست. وی “ماسک” را به ادامه ارسال توئیت‌های غیراصولی و تأیید نشده متهم کرده است که بر قیمت سهام “تسلا” تأثیر می‌گذارد و این شرکت را در معرض جریمه‌ها و مسئولیت‌های احتمالی قرار می‌دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.