وزیر جوان تهدید به ترور شد!

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، بحث‎ها و جنجال ها پیرامون نامزدهای احتمالی بالا گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز، سایت خبری مشرق صبح امروز با انتشار مطلبی نسبت به احتمال حضور وزیر ارتباطات در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: تحرکات انتخاباتی آذری جهرمی با حمایت بخشی از اصلاح طلبان شکل قابل تاملی به خود گرفته است، وزیر جوان در یک پست اینستاگرامی خبر از ترقه بازی در آینده داده است!

این سایت خبری در ادامه نوشت: باید به این نامزد بالقوه انتخاباتی هشدار داد که اگر قرار است در شرایط انتخاباتی ترقه‌ای بی‌اندازد، قبل از هر اقدامی اول به سرنوشت اصلاح‌طلبانی که او را برای حضور در انتخابات گرم می‌کنند توجه کند! قبل از او استخوان‌دارهایی مثل بهزاد نبوی و حجاریان تلاش کرده‌اند به انتخابات شلیک کرده و درنهایت با سیلی محکم مردم به گوشه‌ای خزیده‌اند.»

انتشار این خبر باعث شد که وزیر جوان در کانال تلگرامی‌اش پاسخ مشرق را بدهد. وزیر ارتباطات نیز نوشت: سایت مشرق نیوز در مطلبی خواسته است بنده عاقبت آقای حجاریان -که ترور شد- را تماشا کنم. بنده هم به مدیران مشرق نیوز توصیه می‌کنم عاقبت «مرحوم سعید امامی» را تماشا کنند. ظاهرا بی‌جهت نبود که مدتی قبل، رییس جمهور سابق، مدعی شده بود عده‌ای برای ترور او برنامه‌ریزی کرده‌اند. 

در همین ارتباط بخوانید: ترقه خریدن وزیر جوان در بازار همدان +عکس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.