«محمدرضا فروتن» با آقای سانسور به سینما می‌آید

دبیر شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه دیروز شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی «علی جبارزاده» و با بازی محمدرضا فروتن برای اکران از ۲۶ شهریور ماه سال جاری منعقد گردید.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، مرتضی شایسته پیرامون آخرین جلسه شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه از شورای صنفی نمایش قرارداد اکران فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی «علی جبارزاده» و با بازی محمدرضا فروتن برای اکران از ۲۶ شهریور ماه سال جاری منعقد گردید.

وی در همین راستا ادامه داد: همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی «روز‌های نارنجی» به کارگردانی «آرش لاهوتی» نیز در این جلسه به ثبت رسید و این فیلم نیز از ۲۶ شهریور ماه اکران خود را آغاز خواهد کرد.

دبیر شورای صنفی نمایش درباره نیم بها شدن بلیت سینما اذعان کرد: در جلسه امروز مقرر گردید تا در روز ۲۱ شهریور ماه مصادف با روز ملی سینما بلیت تمامی سینما‌های کشور نیم بها گردد.

وی در همین رابطه ادامه داد: در انتها قرارداد اکران سه فیلم دیگر نیز به ثبت رسید، به همین ترتیب دو فیلم «بی حسی موضعی» به کارگردانی «حسین مهکام» و همچنین فیلم سینمایی «کاکا» به کارگردانی علی سراهنگ از نوزدهم شهریور ماه نیز اکران خواهد شد.

شایسته خاطرنشان کرد: همچنین فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت نیز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس شروع به اکران خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.