سریال طنز رامبد جوان نوروز ۱۴۰۰ می‌آید/ فصل دو هیولا در راه است

سریال کمدی «مردم معمولی» به کارگردانی رامبد جوان در نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از روزنامه خراسان، پخش سریال کمدی «مردم معمولی» به کارگردانی رامبد جوان در نوروز ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. «مردم معمولی» نخستین تجربه کارگردانی جوان در شبکه نمایش خانگی بوده که یک کمدی موقعیت است. این سریال رامبد جوان یک مجموعه دنباله‌دار کمدی است که در ۱۰۰ قسمت با میانگین زمان هر قسمت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه تولید و پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰ از فیلیمو پخش می‌شود.

دیگر سریال کمدی که قرار است در ایام نوروز پخش شود «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری است. این سریال که در ادامه سریال «هیولا» ساخته شده، جدیدترین تجربه مهران مدیری در مقام کارگردان بوده که قرار است پخش آن با آغاز بهار شروع شود. «دراکولا» قرار است سه شنبه‌ها ساعت ۲۰ از فیلیمو پخش شود.

در همین ارتباط بخوانید: زمان پخش «خندوانه» نوروزی مشخص شد

بازیگران «گاندو ۲» معرفی شدند

تصویربرداری سریال «گاندو ۲» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی که مدتی پیش در سکوت خبری کار خود را آغاز کرده بود، این روز‌ها در لوکیشن‌های مختلف در حال پیگیری است. داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی به اتفاق سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا و… از بازیگران ثابت گاندو هستند.

در «گاندو ۲» بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده، بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی پور، رضا هاشمی، سیدمحمد نصر، عارفه لک، ستاره قطبی، کامو آبرام، امیر آرام، بهنود محمدی، مرتضی علی آبادی و پیمان دارابی با هنرمندی شاهد احمدلو، حسین پارسایی و با معرفی بیاینا محمودی در نقش شارلوت و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.