پارچه لباس جنتی، رئیسی و علم‌الهدی هم خارجی از آب درآمد +عکس

یک روحانی شناخته‌شده در خصوص پارچه عراقی لباس بسیاری از مسئولان رده بالای کشور، توضیح داد.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا بروجردی، استاد حوزه و از خطبای شناخته شده کشور  در حاشیه جنجال بر سر لباده رئیس‌جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از انتشار تصویری از مصاحبه دیروز رییس جمهور با رسانه ها، حاشیه پارچه لباده (نه قبا!!) دکتر روحانی باعث حرف و حدیث هایی شده که البته رسانه های رسمی و غیر رسمی منتقد دولت آن را با آب و تاب فراوانی در منظر عمومی به نمایش در آورده تا به پروژه مانور بر افکار عمومی ادامه دهند.

استفاده اعاظم و مقامات بلند پایه روحانی از پارچه های غیر تولید داخل، موضوع عجیب و بدون مانندی نیست؛ و این نکته شاید به دلیل عدم آشنایی افراد غیر روحانی مغفول مانده است.

به عنوان مثال اکثر روحانیون عالیرتبه (که نمونه هایی از آن در تصاویر پایین موجود است)، در بهار و تابستان هر سال از عبایی تابستانی (مطابق عکس های مندرج) استفاده می نمایند که به (خاچیه نجفی) معروف است و از پارچه دستبافت فاخر و گرانقیمتی تهیه می گردد که از صنایع بافندگی کشور عراق محسوب می شود و این پارچه از محبوبیت بالایی نزد روحانیون بلند مرتبه و خوش پوش برخوردار است. و این در صورتی است که کارخانه های داخلی نظیر ایران مرینوس (مشابه ماشینی این پارچه) و بافندگان شادگانی و بهبهانی (مشابه دستبافت) آن را در داخل تولید می نمایند که البته به ظرافت و فاخر بودن پارچه تولید شده در عراق نمی رسد.

حال اگر استفاده از تولید ملی ضرورتی انکار ناپذیر است، تنها ناقض این داستان رییس جمهور نیست و در استفاده از برندهای (کارخانه ای یا صنایع بافندگی) خارجی هم فرقی بین کشور ایتالیا یا عراق وجود ندارد. ای کاش برای تخریب سیاسی رقیب، دست به هر کار بی ربط و خنده آوری نزنند.

۱ نظر
  1. محسن

    حالا کجاش نوشته خارجی؟🧐

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.