علم‌الهدی: در عرصه پزشکی دنیا محتاج ما شد!

علم الهدی در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد گفت: پیشرفت در عرصه پزشکی، باعث شد که دنیا به ما محتاج شود!

به گزارش تازه‌نیوز، سیداحمد علم‌الهدی، در بخشی از خطبه های نماز جمه مشهد  با اشاره به مدیریت کرونا در سطح جهان گفت:

«دنیای غرب و مدعیان تمدن در مدیریت این بیماری(کرونا) عاجز بودند و لوازم و امکانات و کالاها را از دست یکدیگر می‌ربودند و در درمان، نابه‌کار مانده بودند و کار به جایی رسید که نسل‌های مسن و سالمند را تسلیم مرگ کردند.»

«مردم ما درخشیدند؛ نظام ما و انسان‌های وارسته و وابسته به دین و اسلام درخشیدند؛ این عظمتی بود که ما در سال گذشته پیدا کردیم. نقطه مقابل سال بدبختی دشمن ما یعنی آمریکا بود که در همه جا شکست خورد؛ آنها در فشار حداکثری به ما شکست خوردند؛ بالاترین فشارها را در سال 99 به ما وارد کرد تا مردم مقابل نظام بایستند اما خود آمریکا دچار فروپاشی شد. دوم در منطقه هم آنها شکست خوردند؛ امروز در عراق و سوریه منفورترین موجود روی زمین، آمریکا است و در تمام جنگ‌ها و حملات نیابتی مردم پیروز شدند و آمریکا شکست خورد.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقل از تسنیم گفت: «در مسئله فناوری و تولید در عرصه امکانات پزشکی و در واکسن سازی پیشرفت داشتیم و نه تنها ما را از دنیا بی‌نیاز کرد که دنیا را به ما محتاج کرد و امروز کیت‌های ایرانی به فرانسه صادر می‌شود.»

بیشتر بخوانید: آقای علم‌الهدی با سخنرانی‌هایش، آبروی ایران و اسلام را می‌برد!

۱ نظر
  1. کارشناس سیاسی

    مقام معظم رهبری بخاطر نظام هم شده جلوی خطبه های نسنجیده جناب آقای علم الهدی را بگیرند ایشان بدلیل کهولت سن و ناآشنا بودن با موضوعات روز حرفهایی میزند که مورد تمسخر جهانیان است. اصلا بصلاح نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست ایشان خطیب اما جمعه باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.