ایمن‌آبادی: برخی هم‌صدا با اسرائیل از به ثمر نرسیدن برجام خوشحالند

نماینده رشت در مجلس دهم با بیان اینکه امیدی به حضور مردم در انتخابات نیست، گفت: به نظر می‌رسد باید دولت رفاه تشکیل شود یعنی دولتی که برای رفاه مردم برنامه داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، در خصوص عملکرد مجلس در سال گذشته، ‌اظهار کرد: عملکرد مجلس را نمی‌توان در یک سال سنجید اما این مجلس با شعارهای عوام‌فریبانه روی کار آمد و رأی مردم را با این شعارها اخذ کرد. همچنین این مجلسی که با دست ساخته شده است، ذهن مردم را نسبت به حاکمیت منفی کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: ادعای مجلس انقلابی بودن را دارند در صورتی که مجلسی که مشکل مردم را حل نکند، مجلس نیست. در مجموع مجلس یازدهم عملکرد خوبی نداشته‌ امیدوارم در سال آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

وی بیان کرد: امروز مردم بسیار ناامید هستند و فشار زیادی روی مردم است بر همین اساس باید دولتی روی کار بیاید که برنامه داشته باشد و اگر برنامه‌ای نداشته باشد، این مشکلات را نمی‌تواند رفع کند.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: به نظر من باید دولت رفاه تشکیل شود یعنی دولتی انتخاب شود که برای رفاه مردم برنامه داشته باشد. شما در حال حاضر بهترین نیروگاه‌ها، بهترین ‌سدها و بهترین بزرگراه‌ها را داشته باشید اما زمانی که مردم را نداشته باشید چه فایده‌ای دارد؟ شما باید ابتدا مردم را نگهدارید.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی دولت باید مردم باشند، گفت: مردم بسیار زیر فشار هستند و مجلس وعده‌های پوچ داده و دولت با مشکلات بسیاری دست به گریبان است و قوه قضاییه نیز تبدیل به دولتی دیگر شده است. سه قوه در کار یکدیگر دخالت می‌کنند و هزینه سنگین این دخالت‌ها را مردم پرداخت می‌کنند.

جعفرزاده ایمن‌‌آبادی درباره مشارکت مردم در انتخابات نیز اظهار کرد: امیدی به حضور مردم پرشور در انتخابات نیست مگر اینکه دو قطبی تعمدی درست کنند تا چند میلیون نفر در انتخابات مشارکت کنند. شورای نگهبان باید اجازه حضور نامزدها را بدهد،‌ عده‌ای طرفدار آقای خاتمی هستند، عده‌ای طرفدار آقای احمدی‌نژاد و عده‌ای طرفدار سید حسن خمینی؛ باید اجازه حضور به همه افراد داده شود چون امروز اکثر افراد ترس رد صلاحیت را دارند. باید برای این افراد بابی برای فعالیت باز شود؛ عدم حضور افراد در انتخابات یا رد صلاحیت توسط شورای نگهبان انگیزه مردم را از بین می‌برد.

وی در‌ خصوص عملکرد دولت در سال ۱۴۰۰ نیز گفت: شرایط دولت سخت است؛ شاید دولت می‌توانست بهتر عمل کند اما کرونا دست و پای دولت را بست.

این نماینده مجلس دهم گفت: عده‌ای در داخل کشور هم صدا با اسرائیل خوشحال از به ثمر نرسیدن برجام هستند. جالب است که خواست این عده با صهیونیست‌ها یکسان است و این موضوع وحشتناک است و دولت را دچار مشکل کرده و گرفتار است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.