حمایت کمیسیون امنیت ملی مجلس از انتقال فناوری صنایع دفاعی به حوزه صنعت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تمجید از دستاور‌های صنایع دفاعی کشور اعلام کرد این کمیسیون از انتقال فناوری صنایع دفاعی به حوزه صنعت حمایت می‌کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، ابوالفضل عمویی  با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم صنایع دفاعی در صنایع مختلف داخلی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دفاعی پیشرفت‌های قابل توجه و چشمگیری داشته است.

وی افزود: شرکت‌های وابسته به حوزه دفاعی ما دستاوردهای خوبی هم در تحقیق و توسعه و هم در تولیدات داشته‌اند و به واقع این ظرفیت در خدمت کل کشور است.

سخنگوی «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس اظهارداشت: بخش زیادی از نیازهای دفاعی کشور در حال حاضر از طریق شرکت‌های مرتبط با وزرات دفاع و امور پشتیبانی تامین می‌شود و دانشی که در این شرکت‌ها انباشته شده این ظرفیت را دارد که به سایر حوزه‌ها تسری پیدا کند.

عمویی تصریح کرد: در این زمینه نیز ما بازدیدی از نمایشگاه‌ دستاوردهای صنایع دفاعی کشور داشتیم و احساس ما این است که پیشرفت‌ها در این حوزه بسیار چشم‌گیر است.

وی افزود: البته برنامه وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهاس مسلح این اساس است که در حوزه‌هایی که مخل فعالیت بخش خصوصی نیست بتواند دانش و توانمندی خود را در اختیار پیشرفت صنعت کشور قرار دهد و این مسئله همواره مورد تایید و تاکید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است و حتی در این راستا از صنایع دفاعی کشور حمایت خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.