تنها افسوس زندگی کاری فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمد‌آریا گفت: تنها افسوسم در سینما رد کردن پیشنهاد بازی در «مادر» است.
.

به گزارش تازه نیوز، فاطمه معتمدآریا همزمان با سالرزور تولدش در گفتگو با موزه سینما درباره بازی نکردن در «مادر» علی حاتمی گفت: «از یک کار که انجام ندادم، پشیمان هستم.

در فیلم «مادر» زنده یاد علی حاتمی نقشی که اکرم محمدی بازی می کرد را به من پیشنهاد داده بود که نقش لطیف و قشنگی بود. برای این فیلم یک بچگی و غدی بدی کردم زمانیکه به دفتر زنده یاد علی حاتمی رفتم ایشان برایم درمورد نقش توضیح دادند و من گفتم حتما کار می کنم اما زمانیکه داشتم بلند می شدم گفتم می شود فیلمنامه را به من بدهید آقای حاتمی در ابتدا سکوت کرد و گفتند می گویم فیلمنامه را بهت بدهند آمدم بیرون و ایشان داشتند نماز می‌خواندند به آقای یکتاپناه گفتم می‌شود فیلمنامه را به من بدهید در همان موقع زنده یاد حاتمی پرده را کنار زد و گفت برایتان می‌فرستیم.

شب که به خانه برگشتم محمود کلاری، حمید جبلی، اکبر عبدی، عزیز ساعتی  و … به من زنگ زدند و گفتند آخه این چه حرفی بود که زدی؛ علی حاتمی فیلمنامه ندارد، می نویسد و صحنه به صحنه سناریو را درست می‌کند و من هم گفتم تا فیلمنامه نباشد کار نمی کنم و این تنها افسوسی است که در سینما دارم. البته قرار بود در فیلم «جهان پهلوان تختی» زنده یاد علی حاتمی نیز بازی کنم.»

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.