پاداش برای رونالدو با رمزارزها

کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس به نخستین بازیکنی تبدیل شد که با استفاده از رمز ارز دیجیتال پاداش دریافت می کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، پیش از برگزاری دیدار تیم های یوونتوس و بنونتو در هفته بیست و هشتم رقابت های سری آ ایتالیا، توسط آنیلی مالک باشگاه یوونتوس از کریستیانو رونالدو تقدیر به عمل آمد. این بازیکن هفته پیش در دیدار برابر کالیاری موفق شد هت تریک کند و با رسیدن به ۷۷۰ گل در دوران حرفه ای اش، از رکورد ۷۶۷ گل پله برزیلی عبور کرد.

آندره آ آنیلی، پیراهنی با عدد ۷۷۰ که تعداد گل های رسمی کریستیانو رونالدو است، به او تقدیم کرد و همچنین پشت این پیراهن، عبارت GOAT به معنای بهترینِ تاریخ درج شده است. حالا خبر می رسد که اهدای این پیراهن، تنها پاداش در نظر گرفته شده برای رونالدو نبوده است.

از طرف مدیریت باشگاه یوونتوس، میزان ۷۷۰ توکن هواداری یوونتوس (JUV$) در بازار رمز ارز دیجیتال (کریپتو) به کریستیانو رونالدو اهدا شده تا او به نخستین بازیکن جهان تبدیل شود که با استفاده از ارزهای دیجیتال پاداش دریافت می کند.

پس از رشد رمزارزهای دیجیتال، بازار کریپتو  نیز در حال ورود بیشتر به فوتبال است و تاکنون ۲۴ باشگاه حرفه ای فوتبال شروع به استفاده از رمز ارزها کرده اند. از جمله این تیم ها می توان به بارسلونا، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن اشاره کرد که منچسترسیتی آخرین مورد آن است.

باشگاه یوونتوس نیز توکن هواداری خود را به بازار ارزهای دیجیتال وارد کرده که اتفاقا در بدو ورود با استقبال چشمگیری نیز روبرو شد و اهدای ۷۷۰ توکن رمز ارز هواداری یوونتوس، به مناسبت همان ۷۷۰ گلی است که رونالدو در دوران زندگی حرفه ای خودش به ثمر رسانده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.