ریخت و پاش عجیب قالیباف و زاکانی برای انتخابات از جیب مجلس!

یک فعال رسانه‌ای در یادداشتی از ریخت و پاش‌های عجیب قالیباف در مجلس انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی خطاب به مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور، نوشت:

با اطلاع می‌گویم مدتی است در یکی از ساختمانهای مقابل مجلس شورای اسلامی در خیابان مجاهدین اسلام، حدود 200 نفر نیروی جدید به کارگیری شده‌اند که ظاهرا حقوق آنها از بودجه مجلس پرداخت می‌شود. برخی شایعات می‌گوید این عده هیچ کاری جز اینکه برای یکی از مقامات ارشد مجلس، کار انتخاباتی انجام دهند، ندارند.

به علاوه آقای علی زاکانی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس، علاوه برآنکه حدود 350 نیروی جدید (بدون اخذ مجوز قانونی) به 250 نیروی قبلی این مرکز اضافه کرده، مغازه‌ای هم وابسته به همین مرکز در قم احداث کرده که حدود 60 نفر در آن حقوق بگیر به کار گرفته شده.

علاوه بر این‌ها از زمان رئیس شدن آقای قالیباف، تعداد زیادی نیرو به مجلس هلی برن! شده و جایگزین نیروهای قبلی گردیده‌اند حال آنکه نیروهای قدیمی مستخدم رسمی بوده و بعضا بدون اینکه کاری انجام دهند، حقوق می‌گیرند. به عبارت دیگر رئیس محترم مجلس نه با اتوبوس بلکه با قطار، آدم وارد مجلس کرده‌اند.

از جنابعالی که قاعدتا باید سرتان به حساب باشد انتظار دارد ضمن محاسبه مبلغی که به بیت‌المال خسارت واردشده، عوامل مقصر را به افکار عمومی معرفی فرمایید. لابد خاطرتان هست که رفیق سابق‌تان، آقای احمدی‌نژاد هم به همین روش صدها نیرو به استخدام ریاست جمهوری در آورد که وظیقه خیلی از آنها این بود که هنگام سفرهای استانی ، دنبال ماشین رئیس‌جمهور بدوند.

از مجلسیان محترم با آنکه شعار پرطمطراق شفافیت داده اند، قطعا و مسلما و حتما آبی گرم نمی‌شود و اعداد و ارقام مربوط به نفله شدن بیت‌المال را بازگو نخواهند کرد. شما چطور؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.