پیشکسوت استقلال: مهرداد میناوند و علی انصاریان زیاده‌روی کرده بودند!

پیشکسوت استقلال صحبت‌های عجیبی در خصوص مهرداد میناوند و علی انصاریان مطرح کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، بعد از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان حواشی مختلفی در خصوص درگذشت این دو چهره محبوب فوتبالی به وجود آمده بود که بیشتر در خصوص روند درمان آنها بود اما مصاحبه یکی از پیشکسوتان استقلال با ادعاهای عجیبی در خصوص انصاریان و میناوند همراه بوده است. حسین فرزامی پیشکسوت استقلال در واکنش به مرگ این دو چهره به زیاده روی آنها در برخی از مسائل در دوران جوانی اشاره کرده است.

«آن‌ها بچه‌های خوبی بودند اما در جوانی‌شان مقداری زیاده‌روی کردند. من یک بار به اقای هاشمی‌طبا گفتم این‌ها را جمع نکردید. باید یک مجموعه‌ای از قهرمانان پیشکسوت درست می‌شد تا این مسائل پیش نمی‌آید. مردم باید خودشان را حفط کنند و از اوایل باید این نکات را رعایت می‌کردیم. الان اینقدر آلودگی در جامعه ما وجود دارد که مشخص نیست چه کاری باید انجام دهیم. الان سیگار و انواع و اقسام مسائل مختلف منجلاب‌ها وجود دارد که باعث می‌شود اتفاقات خوبی نیفتد. اگر شما به قهوه‌خانه بروید مشاهده می‌کنید که جوانان در دود سیگار و قلیان گپ می‌زنند و چایی می‌خورند. در زمان ما، مربی‌های ما دنبال ما بودند. آقای بیاتی به ما می‌گفت شب‌ها کجا می‌روید؟ چون مسائل زندگی ما، برای مربیان مهم بود. این برای ما واقعا یک درس بزرگ بود.»

صحبت های حسین فرزامی در حالی مطرح شده که در همه این سالها کوچکترین حرفی در خصوص درگیری مهرداد میناوند و علی انصاریان با این مسائل مطرح نشده بود.

بیشتر بخوانید:

گریه‌های مادر انصاریان با دیدن رضا صادقی

هدیه مهدی طارمی به خانواده میناوند را ببینید

بخشی از وصیت علی انصاریان +ویدئو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.