السد- پرسپولیس؛ تقابل بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع

روزنامه قطری از رویارویی پرسپولیس با السد به عنوان تقابل بهترین خط دفاعی با بهترین خط حمله یاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و السد به مصاف هم خواهند رفت.

الوطن در تحلیل این دیدار نوشت: السد با هدایت ژاوی تمرینات خود را برای رویارویی با پرسپولیس آغاز کرده است. ژاوی در تمرین اخیر نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را با مشاهده فیلم بازی های این تیم برای شاگردانش شرح داد. او به بازیکنانش تاکید کرده که پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و توانست در یکی از سخت ترین گروه ها به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند.

الوطن در ادامه نوشت: آمار نشان می دهد که پرسپولیس خط حمله خوبی دارد و توانسته ۸ گل به ثمر رساند اما نقطه قوت تیم خط دفاعی است که تنها ۵ گل دریافت کرده است و به این ترتیب نقطه قوت تیم خط دفاعی است اما نقطه قوت السد خط حمله است که توانسته ۱۴ گل به ثمر رساند و به این ترتیب این دیدار تقابل بهترین خط دفاعی با بهترین خط حمله است. ژاوی برای پیروزی در این دیدار حساب ویژه ای روی مثلث خطرناک تیمش یعنی بغداد بونجاح، اکرم عفیف و کاسورلا باز کرده و باید دید که این سه بازیکن برابر خط دفاعی خوب پرسپولیس چه عملکردی خواهند داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.