استاندار تهران: مسئولان استان در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکنند

استاندار تهران با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبه‌های مردمی، گفت: مسئولان در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه یکشنبه در حاشیه حضورش در سامانه سامد اظهار داشت: امروز ملاقات مردمی با 19 نفر از شهروندان استان برگزار و پیش از آن تماس‌ با تعدادی دیگر از مردم به صورت تلفنی برقرار شد.

وی ادامه داد: یکی از موارد مطرح شده در زمینه مکان‌سنجی آرامستان در شمیرانات بود که قرار شد از طریق شبکه بهداشت و درمان و محیط زیست ارزیابی مجدد صورت گیرد؛ برخی دیگر نیز در مورد حقوق کارمندی سوالاتی داشتند.

استاندار تهران گفت: قسمت دوم ملاقات حضوری با شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مدیران مربوطه انجام شد که مسائل و مشکلات در حوزه مشکلات بانکی و غیره مطرح گردید که در مجموع ۸۰ درصد مسائل رفع شد و ۲۰ درصد نیازمند بررسی بود که به زودی پیگیری و نتایج آن به شهروندان اعلام می شود.

محسنی بندپی افزود: وظیفه مسئولان رفع مشکلات مردم است، که در این زمینه به همه مسئولان استان تاکید شده تا با پیگیری مشکلات در رفع دغدغه ها و مطالبات مردمی کوتاهی نکنند.

«سامد» در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم می‌باشد؛ این موارد می‌تواند ماهیت‌هایی از جمله درخواست، شکایت، قددرانی و تشکر ابراز احساسات، انتقاد، طرح و ایده و گزارش داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.