مدافع راست تیم ملی از تراکتور انتخاب می‌شود؟

مهدی تیکدری احتمالا یکی از گزینه های دراگان اسکوچیچ برای پست دفاع راست است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، تیکدری که به عنوان هافبک هجومی و وینگر از مس کرمان به تراکتور پیوست، فصل گذشته زیر نظر مصطفی دنیزلی در پست دفاع راست به میدان رفت و عملکردش به شکلی بود که احمد موسوی را نیمکت نشین کرد و موجب جدایی این بازیکن شد. تیکدری این فصل کم و بیش در این پست به میدان رفت و در مجموع با نمایش های خوبش، کادرفنی تیم ملی را مجاب به دعوت کرد.

دراگان اسکوچیچ در حالی از تیکدری دعوت کرده که شاید چند ماه قبل همه انتظار داشتند که وریا غفوری و رامین رضاییان رقابت اصلی برای حضور در ترکیب را داشته باشند اما سرمربی جدید تیم ملی نشان داد که علاقه ای به دعوت از آن ها ندارد و به سراغ نفراتی چون مهدی شیری، صادق محرمی و مجتبی نجاریان رفت و حالا در تازه‌ترین اقدام، تیکدری را فراخوانده است.

باتوجه به بی علاقگی اسکوچیچ نسبت به رضاییان و غفوری، به نظر می‌رسد که بازیکنان جوان تر نظیر نجاریان و تیکدری شانس خوبی برای حفظ پیراهن تیم ملی و حضور در تورنمنت های معتبر داشته باشند. این بازیکن حالا تنها نماینده تیم سرخپوش تبریزی نیز محسوب می‌شود و باید دید که آیا در تیم ملی هم می‌تواند درخشش قبلی را تکرار کند یا خیر؟ نکته مهم، استایل فیزیکی مناسب او برای پست های تدافعی و همچنین میزان دوندگی بالای این بازیکن است که سبب شده تا تنها یک سال پس از حضور در لیگ برتر، به اردوی تیم ملی دعوت شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.