همه‌چیز درباره آزاده نامداری؛ از زندگی جنجالی تا مرگ پر ابهام!

آزاده نامداری، مجری جنجالی تلویزیون که چند سالی است از اجرا در برنامه‌های تلویزیونی دور است و از ازدواج تا اظهارنظرهایش در فضای مجازی با جنجال روبرو بود، از دنیا رفت.

به گزارش تازه نیوز، آزاده نامداری متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ در کرمانشاه بود. او که اولین فعالیت‌های خود را در شبکه استانی کرمانشاه آغاز کرد، درسال ۸۴ مجری بخش «تازه‎‌‎ها» در برنامه «سیمای خانواده» شبکه یک شد و در ادامه با اجرای برنامه «غیرمنتظره» چهره شد تا روند رو به رشد و شهرتش آغاز شود.

اوج‌گیری آزاده نامداری با احسان علیخانی و «خانمی که شما باشی»

آزاده نامداری سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی اجرای هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، تهیه‌کنندگی و اجرا کرد.

در تاریخ ۲۵ مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع‌التصویری وی شایع شده بود، با حضور در برنامه «شب آدینه» رکورد آمار پیامکی صداوسیمای مرکز استان همدان را شکست.

ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی

یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات زندگی مرحوم آزاده نامداری خبر مربوط به ازدواج وی با یک مجری جنجالی و پر سر و صدای تلویزیون بود.

نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنج‌شنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۲ با حضور در حسینیه جماران و بیت حسن خمینی مراسم عقد خود را برگزار و نوه امام راحل خطبه عقد این زوج هنری را قرائت کرد.

طلاق آزاده نامداری؛ جدایی پر سروصدا از فرزاد حسنی و ماجرای کبودی صورت!

زوج آزاده نامداری و فرزاد حسنی که در برنامه‌های تلویزیونی متعددی شرکت می‌کردند و حسنی در برنامه‌ای با اجرای نیما کرمی شعری عاشقانه را تقدیم نامداری کرد، خیلی زود اخبار جدایی و طلاق‌شان در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت و آزاده نامداری با انتشار تصاویری که نشان از کبودی صورتش داشت، مدعی شد که فرزاد حسنی او را مورد ضرب و شتم قرار داده.

ازدواج این زوج معروف خیلی زود به جدایی ختم شد.

ازدواج مجدد؛ سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری

آزاده نامداری در سال ۹۴ با سجاد عبادی ازدواج کرد. سال ۱۳۹۶ فرزند این دو به نام گندم به دنیا آمد. آخرین ویدیوی آزاده نامداری در اینستاگرام یک هفته قبل و به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ به اشتراک گذاشته شد که او را در کنار دخترش نشان می‌دهد؛ اینجا ببینید.

نامداری که همیشه با اخبار جنجالی و عجیب مردم را سورپرایز می‌کرد و تصاویر و حواشی سفرش به سوییس تا ماه‌ها سوژه بسیاری از رسانه‌ها و فضای مجازی بود، ساعاتی پیش همه را شگفت‌زده کرد؛ خبر درگذشت این مجری سابق تلویزیون که طبق اخبار منتشرشده چهل و هشت ساعتی از مرگ او گذشته بوده، شایعات زیادی مانند خودکشی یا مسمومیت پیرامون آن شکل گرفت تا مرگ آزاده نامداری هم مانند دوران شهرتش عجیب و شگفت‌انگیز باشد.

در همین ارتباط بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.