برگزاری آزمون استخدامی در ۹ آبان

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۵۶۵ هزار داوطلب در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال ۹۹ خبر داد و گفت: این آزمون ۹ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی از روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شد و ۲۹ شهریورماه به پایان رسید.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به علت همزمانی پایان زمان ثبت نام این آزمون با اعلام نتیجه اولیه آزمون سراسری ۹۹، مهلت ثبت نام در این آزمون بار دیگر از اول مهرماه آغاز شد و این مهلت روز گذشته جمعه چهارم مهرماه پایان پذیرفت.

زرین آمیزی گفت: بر اساس آمار نهایی تعداد ۵۶۵ هزار و ۱۶۴ داوطلب در هشتمین آزمون استخدامی سال جاری شرکت کردند.

وی تاکید کرد:بر اساس قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۶ شهریور مجلس شورای اسلامی مبنی بر «اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان‌ها» به متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

زرین افزود: زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد. همچنین بر اساس برنامه زمانی سازمان سنجش، این آزمون روز جمعه ۹ آبان ماه ۹۹ در تهران و با توجه به آمار ثبت نام کنندگان بر حسب مورد در استان ها برگزار می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.