شکار بزرگ شیاطین‌سرخ از بارسلونا

منچستریونایتد آماده است تا فرایند مذاکره با عثمان دمبله، وینگر بارسلونا را از سر بگیرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، باشگاه منچستریونایتد مدت‌هاست که علاقه‌مند به جذب عثمان دمبله، بازیکن فرانسوی بارسلونا هستند و حالا گفته می‌شود که در تابستان دوباره تلاش خود را ادامه خواهد داد.

دمبله اگرچه مصدومیت‌های متعددی را در بارسلونا تجربه کرده اما هنوز هم یکی از استعدادهای برتر فوتبال جهان است. با این حال او موفق شده امسال در بیشتر بازی‌های فصل سالم بماند و جایگاه خود را در تیم تحت هدایت رونالد کومان به دست آورد. طبق گفته نشریه «اسپورت»، منچستریونایتد با نمایندگان دمبله در تماس بوده و استراتژی خود را برای جذب او به اولدترافورد در آینده‌ای نزدیک (بخوانید تابستان) ارائه داده است.

شیاطین سرخ مذاکره خود را برای دمبله درحالی ادامه می‌دهند که بارسا هم نسبت به فروش او بی‌میل نیست. بارسلونا علاقه زیادی به جدا شدن ستاره فرانسوی خود دارد و می‌خواهد بخشی از هزینه از دست رفته خود را برگرداند. با این وجود گزارش شده که منچستریونایتد بدش نمی‌آید منتظر بماند تا قرارداد او با بارسا به پایان برسد.

دمبله تابستان گذشته قرارداد جدیدی امضا کرد و تا سال ۲۰۲۲ مدت زمان حضورش در نوکمپ را افزایش داد. باید دید سرنوشت این مذاکره در نهایت چه خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.