نظر جالب احمدی‌نژاد درباره روحانی، خاتمی، آنجلینا جولی و مایکل جکسون

محمود احمدی‌نژاد این روزها بیش از گذشته رودرروی اهالی رسانه می‌نشیند؛ او که نامش در لیست کاندیداهای احتمالی است گرچه هنوز پاسخ روشنی به این گمانه‌ها نمی‌دهد اما تحرکات اخیر او حکایت از عزم جدی برای کاندیداتوری دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمود احمدی‌نژاد اخیرا در گفت‌وگویی به سوالی درباره تغییر کردنش طی ۱۵ سال پاسخ می‌دهد و می‌گوید «یک عمر کوتاهی داریم که در طول آن باید به رشد و کمال برسیم». احمدی‌نژاد گریزی هم به رابطه ایران و آمریکا می‌زند و خود را موافق صلح بین دو کشو ر معرفی می‌کند.

بخش هایی از این گفت‌وگو را بخوانید:

این تقابل دو جریان یعنی اصولگراهایی که می گویند باید بر سر آرمان‌های انقلاب بایستیم واصلاح‌طلبانی که می‌گویند باید با غرب صلح کرد را چگونه می‌توان با هم جمع کرد؟
بر اساس خواست مردم؛ مردم ما به دنبال تقابل با جایی هستند یا به دنبال دوستی؟ مردم ما واقعا دوستی با مردم آمریکا و اروپا را بد می‌دانند؟ مردم طالب صلح هستند یا جنگ؟ مردم طالب عدالتند یا طالب ظلم؟

 یعنی شما معتقدید که مردم می‌گویند می‌شود با آمریکای امروز هم صلح کرد؟
چرا نمی‌شود؟ ما باید ابتدا موضوع آمریکا را باز کنیم؛ در ابتدای انقلاب موضوع مقابله با آمریکا شکل گرفت. بعدا این قلب ماهیت شد وقتی ما می‌گوییم آمریکا منظور کیست؟ مردم آمریکا یا دولت آمریکا یا جریان پشت صحنه آمریکا؟ یعنی ما با دولت آمریکا دشمنیم؟ چرا دشمنیم؟ با مردم هم که نمی‌شود دشمن بود، می‌شود؟ چرا مردم دو کشور باید با هم دشمن باشند؟ همه ملت‌ها باید با هم دوست باشند.
چرا ما باید با دولت آمریکا دشمن باشیم؟ ما با عملکرد مخالفیم؟ یعنی ما می‌گوییم ظلم نکن، سلطه‌جویی نکن. حالا اگر سلطه‌طلبی و ظلم نبود آیا ما با اسم دعوا داریم؟ این را هم اضافه کنید که در آمریکا اصلا دولت ۵ درصد کار است و اصل کار آن هیات حاکمه و سرمایه‌داران بزرگ جهانی پشت پرده هستند و ما با آن‌ها مشکل داریم اما الان موضوع قاطی شده است و هی گفته می‌شود که ما با هم دشمنیم. ما با کی دشمنیم؟ آیا اشکالی دارد الان مردم ایران و آمریکا با هم رابطه داشته باشند؟

 لطفا در چند کلمه احساستان را نسبت به این اسامی بگویید.
سپاه پاسداران: یک نهادی از دل ملت، که از دل فداکاری‌های ملت آمده است. اصل پایه‌گذاری سپاه برای خدمت به مردم و نوکری به مردم و همراهی با مردم و احترام به نظر مردم بوده که این اصل سپاه است.
آیت‌الله مصباح: بعدی
سیدمحمد خاتمی: بعدی
حسن روحانی: بعدی
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: بعدی
سردار سلیمانی: بعدی
لاریجانی: بعدی
اسفندیار رحیم مشایی: بعدی
حمید بقایی: بعدی
میرحسین موسوی: بعدی
آیت‌الله منتظری: بعدی
آنجلینا جولی: بعدی
مایکل جکسون: بعدی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.