آخرین ترفند شبکه3 برای تبلیغ گاندو بعد از دوهفته! +عکس

شبکه سه سیما بعد از شکست سنگین سریال گاندو در جذب مخاطب نوروزی، برای نمایش محبوبیت این سریال دست به دامان محسن حاجیلو شد!

به گزارش تازه‌نیوز، بعد از اعلام نتایج نظرسنجی صداوسیما در خصوص سریال‌های نوروزی و رتبه و درصد ناامیدکننده سریال گاندو با وجود هزینه‌های بالای تبلیغاتی و پمپاژ پول در شبکه‌های اجتماعی برای خبرسازی و استفاده از لشکرهای توئیتری برای حمایت ویژه از گاندو، مدیران شبکه سه دنبال تاییدیه گرفتن از مردم برای این سریال هستند. آخرین ترفند مدیران این شبکه نیز استفاده از مجری-تهیه کننده گزارش‌های سطحی و طنز برای قدردانی از سریال گاندو است که شب گذشته بعد از سریال از این شبکه پخش شد. حاجیلو به تهیه گزارش‌های لوس و با ادبیات خاص مشهور است و حالا به تهیه گزارش مردمی برای تعریف از یک سریال امنیتی است! آنهم با همان سبک و سیاق لوس و طنزگونه!

یکی از کانال‌های خبری تلگرامی شب گذشته و بعد از پخش گزارش میدانی(!) حاجیلو برای سریال گاندو نوشت: کار شبکه سه به جایی رسیده که برای تعریف از گاندو، دست به دامن محسن حاجیلو شده تا بین مردم(!؟) بره و به شیوه خاص خودش نظرشون رو بپرسه…همه هم بگن خیلی فیلم خوبیه!!

سریال گاندو

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.