تفاوت روحانی و احمدی‌نژاد در ماجرای حصر کروبی و میرحسین

در حالی که محمود احمدی‌نژاد، در سال‌های 88 به حصر هم راضی نبود و دنبال دستگیری رقبای انتخاباتی اش بود، این روزها دنبال رفتار تبلیغاتی جدیدی برای تطهیر خودش است.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، حسین کروبی، فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی در گفتگویی به تفاوت‌های حصر بین سال‌های 88تا 93 و 93 به بعد یعنی دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و روحانی، پرداخته و از گشایش های متعدد در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی گفته است.

وی در این گفتگو که با سایت مدارا انجام داده، تصریح کرده: آقای کروبی تا شش ماه پس از آغاز حصر از ملاقات با فرزندان و بستگان درجه یک محروم بود و بعد از ۶ ماه هفته ای یک بار اجازه دیدار داشتندکه در همین ایام پیامی از آقای کروبی منتشر شد که در پی آن نیروهای امنیتی مجدداً ایشان را ممنوع الملاقات کردند!

وی در ادامه به دوران پس از استقرار دولت یازدهم و حسن روحانی اشاره کرده و ادامه داده است: سال ۱۳۹۳ در حالیکه ۴ سال از حصر گذشته بود آقای کروبی از منزل وزارت اطلاعات به منزل خود در جماران نقل مکان کردند که همین موضوع باعث شد تا قدری ملاقات ها منظم شود و هفته ای یک بار کل اعضای خانواده می توانستند جمع شوند و با آقای کروبی ملاقات کنند.

فرزند مهدی کروبی همچنین گفته: بعد از عمل قلب آقای کروبی که ایشان به منزل منتقل شد گفتند که بچه ها می توانند هر موقع خواستند با حاج آقا دیدار کنند که این موضوع ادامه داشت تا اینکه بعد از بیانیه ای که آقای کروبی در راربطه با سقوط هواپیمای اوکراینی منتشر کردند، باز گشایش ها و دیدار هایی که با برخی از دوستان و خانواده شهدا به صورت هفتگی صورت می گرفت، لغو شد. تا اینکه مجدداً طی یک ماه اخیر ماموران گفتند که حاج آقا می تواند هفته ای یکبار با برخی از دوستانشان دیدار داشته باشند که این دیدارها در دو مرحله با آقایان، علیخانی، جمارانی، بجنوردی، دوستی، عباسی فر و در مرحله بعد با آقای کرباسچی و قوچانی برگزار شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.