آن‌ها که برای سعیدمحمد تبلیغ کردند باید محاکمه شوند!

فعال سیاسی اصولگرا درباره امکان انتقال بدنه اجتماعی سعید محمد به نامزد دیگر ریاست جمهوری یادآور شد: مگر سعید محمد پایگاه اجتماعی داشت که بخواهد آن را به کسی منتقل کند؟ سعید محمد ظرفیت اجتماعی ندارد مگر اینکه ظرفیت مالی اش را منتقل کند.

به گزارش تازه‌نیوز، در اولین روز بعد از تعطیلات نوروز سردار جوانی معاون سیاسی سپاه مصاحبه ای کرد که براساس آن بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران سیاسی معتقدند «پرونده انتخاباتی سعید محمد بسته شد».

منصور حقیقت پور درباره آینده انتخاباتی سعید محمد گفت: بعد از صبحت‌های آقای سردار جوانی، پرونده نامزدی آقای سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری بسته شد. حالا آقای سعید محمد باید سر جایش بنشیند و اجازه دهد آنها که در قواره ریاست جمهوری نظام هستند وارد صحنه انتخابات شوند. حتی من شنیده بودم شورای نگهبان هم بارها به او اعلام کرده بود که «شما رجل سیاسی نیستید».

وی در گفتگو با نامه نیوز، افزود: کسانی که برای آقای سعید محمد کلیپ، سرود، پوستر و فیلم تحت عنوان «سردار دل‌ها» درست و در فضای مجازی پخش می کردند باید پاسخگو باشند که پول این کارها را از کجا می آوردند. در واقع آنهایی که قبل از موعد رسمی آغاز تبلیغات ریاست جمهوری آقای سعید محمد را در قالب های مختلف مطرح کردند باید محاکمه شوند چون کاری خلاف قانون انجام دادند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره تلاش برخی برای تشابه سازی سعید محمد به احمدی نژاد ثانی اظهار کرد: یک بار آزمون و خطا کردیم و دیگر این آزمون و خطا بس است. ما برای ریاست جمهوری هندوانه بریده می خواهیم. یعنی کسی را می خواهیم که أزمون هایش را داده باشد.

حقیقت پور درباره امکان انتقال بدنه اجتماعی سعید محمد به نامزد دیگر ریاست جمهوری یادآور شد: مگر سعید محمد پایگاه اجتماعی داشت که بخواهد آن را به کسی منتقل کند؟ سعید محمد ظرفیت اجتماعی ندارد مگر اینکه ظرفیت مالی اش را منتقل کند.

۱ نظر
  1. ناشناس

    اطاق فکر محمد تا این جا بد نیومدند تا انتخابات بعد ولی من بازم به ایشان رای نخواهم داد چون نظامی های قدرتمند تر از ایشان هست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.