حمله هواداران به مهاجم جوان پرسپولیس

عده ای از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با حمله به عبدی او را مقصر تساوی تیمشان مقابل پدیده می دانند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، مهدی عبدی طی دوران حضورش در پرسپولیس گل های فوق العاده مهمی به ثمر رساند و به قول معروف یک شبه راه صد ساله را رفت. عبدی بعد از گلزنی در فینال آسیا فقط دو گل برای پرسپولیس زد و اصلا نتوانست از فرصتی که به او داده شد استفاده کند.

بیشتر بخوانید: سید جلال حسینی به بازی بعدی پرسپولیس می‌رسد؟

مهاجم جوان سرخ ها آنقدر گل نزد و ضعیف ظاهر شد که  در چند دیدار آخر پرسپولیس یحیی گل محمدی  تیمش را بدون مهاجم تخصصی به میدان می فرستاد ولی از عبدی استفاده نمی کرد. در جریان دیدار پرسپولیس و پدیده عبدی یک موقعیت عالی گلزنی را خراب کرد و نتوانست دروازه خالی حریف را باز کند. همین موضوع و البته از دست رفتن دو امتیاز حساس برای سرخ پوشان باعث شد انتقادات از عبدی جوان به اوج خودش برسد.

بیشتر بخوانید: شرط پرسپولیس برای بازی با استقلال!

همچنین عده ای از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با حمله به عبدی او را مقصر تساوی تیمشان مقابل پدیده می دانستند و از یحی گل محمدی درخواست می کردند با بازی ندادن به این بازیکن کاری کند تا عبدی به خودش بیاید. مهدی خوب می داند با ادامه این روند ضعیف و همچنین حضور ترابی، مغانلو ، امیری و آل کثیر شانس زیادی برای بازی کردن ندارد و شاید همین موضوع آینده او را در پرسپولیس تحت تاثیر قرار دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.