واکنش شورای عالی امنیت ملی به ادعای جنجالی محمود صادقی درباره شمخانی و حوادث آبان ۹۸

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اظهارات یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی درباره شمخانی را تکذیب کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز گذشته ویدیویی از گفت وگوی محمود صادقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که وی در آن با ارائه توضیحاتی درخصوص وقایع تلخ آبان ماه سال ۹۸، اظهارات غیرواقعی و بی‌اساسی را به دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت داده که تماما کذب و عاری از واقعیت است.

دریابان شمخانی علیرغم حضور و سخنرانی در صحن مجلس و همچنین برگزاری جلسات مختلف با شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای پیرامون وقایع آبان ماه سال ۹۸، هیچگونه گفت وگوی دوجانبه با آقای صادقی نداشته‌اند.

با توجه به اظهارات مشابه از سوی صادقی در موضوعات مختلف که عمدتا بدون ارائه هرگونه مستند قابل دفاع مطرح شده، سوء‌نیت نامبرده از بیان موضوعاتی از این دست محرز است.

صحبت‌های غیرواقعی اخیر نامبرده صرفنظر از اهداف سیاسی آن، به طور قطع دارای پیامدهای کلان امنیتی برای کشور بوده و قابل اغماض نیست لذا موضوع، برای روشن شدن ابعاد و قصد و نیت وی از این اظهارات از طریق مراجع قضایی ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

گفتنی است محمود صادقی نماینده پیشین مجلس در ویدیویی با اشاره به وقایع آبان ماه سال ۹۸ گفت: من به آقای شمخانی اون روز گفتم آقا مردم‌ هستن اینا، دارن می‌کشن مردم را تو خیابونا، چه کار می‌کنید؟ اگر مردم نرفتن و وایسادن می‌خواهید همه‌ی مردم را بکشید؟ شمخانی گفت: ولو بلغ ما بلغ. ما می‌زنیم…!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.