شجاع خلیل‌‌زاده به پرسپولیس رسید

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که هتل پرسپولیس و الریان مشترک خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با نساجی که آخرین بازی لیگ برتری این تیم قبل از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، راهی هند می‌شود تا بازی های مرحله گروهی را به میزبانی گوآ برگزار کند.

قرار است که کاروان پرسپولیس با پرواز چارتر و اختصاصی راهی کشور هند شود و مشکلی از این بابت نخواهد بود. همچنین طبق اعلام معاون اجرایی قرمزها، این باشگاه در موضوع اقامت، تمام تلاشش را کرده تا یکی از مجلل ترین هتل ها را رزرو کند.

ابراهیم شکوری در این خصوص گفت: بهترین هتل ممکن در هند برای اعضای تیم رزرو شده که فاصله زمانی اندکی نسبت به فرودگاه، کمپ تمرینی و ورزشگاه محل بازی‌ها دارد. به دلیل توریستی بودن شهر گوا، این کار برای باشگاه هزینه‌های بسیار بالایی در پی داشت که به زودی، جزئیات هزینه‌ها را اعلام خواهیم کرد. هتلی که برای تیم در نظر گرفته شده نیز همان هتلی است که طبق ادعای مسئولان هندی، اعضای تیم الریان قطر مستقر می‌شوند.

نکته جالب این است که پرسپولیس و الریان در یک هتل استقرار خواهند داشت و این موضوع از آن جهت جالب تر خواهد شد که تیم الریان شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد؛ بازیکنی که پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا به شکلی مناقشه برانگیز از پرسپولیس جدا شد و حالا خیلی زود با هم تیمی های خود روبرو خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.