ترامپ: کشورداری بایدن مثل این است که برنی سندرز استروئید زده باشد!

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا روز سه‌شنبه همزمان با حضور در مصاحبه تلفنی شبکه محافظه‌کار نیوزمکس، به طور خلاصه تصمیم‌سازی و کشورداری دولت کنونی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به برنی سندرزی که استروئید مصرف کند تشبیه کرد!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، نیوزمکس در توییتی به نقل از ترامپ نوشت: فکر می‌کنم این سایر افراد هستند که اکثر تصمیم‌ها را می‌گیرند، اما امکان دارد در این باره اشتباه کنم.

‌ترامپ به اظهارنظرات مختصری در مورد تازه‌ترین گزارش‌ها از اینکه رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا در حال بررسی “پر کردن خلأ‌ها” در دیوار مرزی جنوب است- پروژه‌ای که کلید سیاست‌های مهاجرتی دوره ترامپ بوده و پس از تحلیف بایدن به حالت تعلیق درآمد- پرداخت.

به گزارش واشنگتن‌تایمز، در حالی که دولت آمریکا با هجوم گسترده مهاجران در مرز روبه‌روست، روز سه‌شنبه گزارشی مبنی بر آن منتشر شد که جو بایدن در حال سنجش مزایای شروع مجدد ساخت و ساز دیوار مرزی آمریکا-مکزیک زمان ترامپ است.

در پاسخ، دونالد ترامپ گفت که جو بایدن دارد کورسوی امیدی نشان می‌دهد!

ترامپ گفت: فکر می‌کنم اینکه تغییر نظر داده‌اند عالی است، اما لطمه زیادی وارد شده. اگر نسبت به تکمیل دیوار مرزی موافقت کنند، خیلی عالی است. این یک گام بسیار مثبت است.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پاسخ به اینکه آیا بایدن مناسب ایفای وظایف ریاست‌جمهوری هست یا خیر، گفت: امیدوارم خوب باشد و افزود: خب ریاست‌جمهوری کشش می‌خواهد، نیرو و اشتیاق زیاد و هرآنچه تصورش کنید را می‌طلبد… ۵۰ ساعت کار در روز است و می‌فهمید که منظورم از این حرف چیست.

وی خاطرنشان کرد: کار سنگینی است و من فکر می‌کنم این دیگر افراد هستند که اکثر تصمیمات را می‌گیرند، اما امکان دارد در این باره اشتباه کنم. خیلی او (بایدن) را نمی‌شناسم، اما صادقانه بگویم، فرد دیگری تصمیم‌ها را می‌گیرد.

در این مقطع ترامپ دولت بایدن را به بدل کردن آمریکا به یک کشور سوسیالیستی متهم کرد و افزود کشورداری بایدن، مثل این است که برنی سندرز استروئید (داروی بدن‌سازی) مصرف کرده باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.