پرونده تخلفات وزیر روحانی در حال بررسی است

رئیس‌کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: آقای آخوندی در حوزه مسکن هیچ اقدامی انجام نداد و به این کار افتخار می‌کرد. برخی مجوزها از سوی ایشان صادر شده که تخلف بوده است، اعضای خانواده ایشان از رانت آقای آخوندی برای دستیابی به برخی منافع سوءاستفاده کرده‌اند. علاوه‌بر این در وزارتخانه راه و شهرسازی از سوی ایشان اقداماتی صورت گرفته که موجب ضرر و زیان بیت‌المال شده است همه این موارد در قالب یک پرونده در حال بررسی است. در صورت لزوم افراد برای بررسی این پرونده احضار خواهند شد.

به گزارش تازه‌نیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس‌کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره بررسی پرونده تخلفات ارزی، گفت: پرونده ویژه‌ای در این خصوص در کمیسیون اصل ۹۰ تهیه شده، برای ما مسلم است تخلفاتی در ماجرای التهابات بازار ارز شکل گرفته است.
وی با اعلام خبر تشکیل پرونده خاص برای بررسی تخلفات آخوندی، گفت: بخش زیادی از این پرونده مربوط به تخلفات شخصی ایشان است. اسناد و مدارک این تخلفات در حال جمع‌آوری است، آقای آخوندی در حوزه مسکن هیچ اقدامی انجام نداد و به این کار افتخار می‌کرد. برخی مجوزها از سوی ایشان صادر شده که تخلف بوده است، اعضای خانواده ایشان از رانت آقای آخوندی برای دستیابی به برخی منافع سوءاستفاده کرده‌اند. علاوه‌بر این در وزارتخانه راه و شهرسازی از سوی ایشان اقداماتی صورت گرفته که موجب ضرر و زیان بیت‌المال شده است همه این موارد در قالب یک پرونده در حال بررسی است. در صورت لزوم افراد برای بررسی این پرونده احضار خواهند شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.