امشب از جلوی تلویزیون تکان نخورید!

کیلیان امباپه،ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن آرزو دارد فاتح لیگ قهرمانان بشود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، کیلیان امباپه، گلزن جوان و آماده پاری سن ژرمن تا همین ۲۱ سالگی فاتح عناوین فراوانی شده و قهرمانی جام جهانی را نیز تجربه کرده است. در آستانه دیدار حساس امشب برابر بایرن در لیگ قهرمانان و در مونیخ، کیلیان امباپه در مصاحبه ای با سایت یوفا مدعی شد اگلر این تورنمنت را فتح کند نیز بسیازر احساساتی خواهد شود.

کیلیان امباپه گفت: برای من لیگ قهرمانان بسیار مهم است. ما در این سالها در مراحل مختلف این رقابت ها حذف شده و از این موضوع اذیت شده ایم. فکر می کنم اگر فاتح اروپا شوم خیلی احساساتی خواهم شم. اگرچه جام جهانی جامی مقدس است، اما برای من در سطح باشگاهی لیگ قهرمانان مهم ترین است.

به طور معمول، قهرمانی در جام جهانی اوج دوران حرفه شماست. شما در باشگاه خود تلاش کرده و چند سال را آنجا می گذرانید تا وقتی به ۲۷ یا ۲۸ رسیده و در اوج بودید قهرمان جام جهانی شوید. البته من آنقدر خوش شانس بودم که بلافاصله در ۱۹ سالگی قهرمان جهان شدم. من فکر می کنم که این موفقیت به من کمک خواهد کرد تا آماده آزمون های دیگر باشم.

در موسیقی مخصوص لیگ قهرمانان نیز شنیده اید که از عبارت “لیگی برای بهترین تیم ها” استفاده می شود. بایرن مونیخ تیم بزرگی است، اما در حال حاضر همه چیز معطوف به حفظ آرامش و اعتماد به نفس برای آماده سازی پیش از بازی اول در مونیخ خواهد بود. مردم مشتاقانه منتظر تماشای این دیدار خواهند بود. همه باید جلوی تلویزیون باشند و ما سعی خواهیم کرد یک نمایش خوب ارائه داده و پیروز شویم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.