همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و محاسبه رتبه‌بندی فرهنگیان ازمبدا ۱ فروردین ۱۴۰۰

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگوی زنده در اینستاگرام اعلام کرد: همه تلاشمان را برای اصلاح نظام پرداختی بازنشستگان به کار گرفتیم؛ هم کاستی‌های سال ۱۳۹۹ را رفع کردیم و هم برای سال ۱۴۰۰ مشکلی برای همسان‌سازی نداریم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از برنا، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگوی زنده در اینستاگرام اعلام کرد: محاسبه رتبه‌بندی فرهنگیان طبق قانون انجام می‌شود. ممکن است این کار یکی دو ماه طول بکشد، اما فرهنگیان مطمئن باشند که اجرای آن هر زمانی صورت بگیرد محاسبات از یک فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود. همسان‌سازی حقوق هیأت‌های علمی نیز بدون شک انجام خواهد شد اما برای رسیدن به فرمولی عادلانه باید انجام کار حساب شده و به دور از شتابزدگی باشد. اجرای همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی نیز از ۱ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود. به کارکنان سازمان زندان‌ها اطمینان می‌دهم که اجرای قانون به طور کامل انجام خواهد شد و این کار به صورت ناقص نخواهد بود.

او افزود: امسال منابع اختصاص یافته به قانون حمایت از معلولان بیشتر از منابع سال ۱۳۹۹ خواهد بود. در شرایط سخت اقتصادی کشور باید هر آنچه در توان داریم برای بهبود وضع اقتصادی اقشار مختلف مردم به کار گیریم.

بیشتر بخوانید: تصویب شد: افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۳۹ درصد!

۱ نظر
  1. علی

    قیمت مسکن در یکی دوسال اخیر هشتصد
    برابر افزایش قیمت داشته !!!!
    افزایش حقوق بیست وپنج درصد!!!!
    اصلا خانه دارشدن یک قشر حقوق بگیر و اسیب
    پذیر ، یک رویا و یک سراب است .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.