پرسپولیس – نساجی: پیروزی ۲ بر صفر شاگردان یحیی/ صدرنشین با انگیزه به هند می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست نساجی در هفته بیستم لیگ برتر به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، در نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۴۱ امتیاز به صدر جدول لیگ صعود کنند.

مهدی ترابی در دقیقه هشت و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۹۰ در حالی دو گل سرخپوشان در این بازی را به ثمر رساندند که شاگردان گل‌محمدی بار دیگر مانند چند بازی اخیر فرصت‌های زیادی را در جریان بازی از دست دادند. تیم پرسپولیس روز شنبه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور هند خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (۸۰ – امید عالیشاه)، احسان پهلوان، وحید امیری (۶۸ – عیسی‌ آل‌کثیر) و شهریار مغانلو (۸۶ – کمال کامیابی‌نیا).

ترکیب نساجی: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران (۳۹ – احسان قهاری)، فرزاد زامهران (۵۵ – رضا دهقانی)، کریم اسلامی (۸۰ – علی زارعی) و علی آل‌کثیر (۸۰ – سجاد آقایی).

داور: محمد‌حسین زاهدی‌فر

نیمه اول

دقیقه یک: حرکت تیمی و زیبای بازیکنان پرسپولیس در همین دقیقه نخست بازی این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه کم جان وحید امیری در دستان دروازه‌بان نساجی قرار گرفت.

دقیقه ۸: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی که به قصد ارسال به روی دروازه نساجی فرستاده شده بود،‌ بدون دخالت بازیکنان و روی تعلل مدافعان به شکل مستقیم وارد دروازه نساجی شد.در این صحنه کنعانی‌زادگان معتقد

دقیقه ۱۳: مهدی ترابی با حرکتی ترکیبی از جناج چپ خودش را به محوطه جریمه نساجی رساند که ضربه این بازیکن را جلالی‌راد برگشت داد.

دقیقه ۲۰: شوت علی داوران از پشت محوطه جریمه در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: ساکت الهامی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۹: ضربه سر مغانلو روی کرنر ارسالی ترابی به شکلی خطرناک و پس از برخورد به مدافعان نساجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳: شوت شهریار مغانلو روی چرخش این بازیکن با فاصله اندک از کنار دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: حامد لک نیز به دلیل اعتراض از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۳: یکی از اعضای کادر فنی نساجی از روی نیمکت اخراج شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: حرکت انفرادی و شوت حسن نجفی از داخل محوطه جریمه به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه حامد عبور کرد و از سمت مقابل به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: فرار تند و تیز مغانلو پشت مدافعان نساجی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه محکم و بی‌دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت تا این فرصت خوب سرخپوشان نیز از دست برود.

دقیقه ۵۱: حرکت ترکیبی خوب بازیکنان پرسپولیس توپ را در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان نساجی به میلاد سرلک رساند اما ضربه چیپ و بی‌دقت این بازیکن این فرصت پرسپولیسی‌ها را هم از دست داد.

دقیقه ۵۹: افشین پیروانی نیز به دلیل اعتراض از محمدحسین زاهدی فر کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۱: رضا دهقانی هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۳: شوت فنی مهدی ترابی را جلالی‌راد به یک دست دور کرد.

دقیقه ۶۸: ساکت الهامی بازهم به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دوم را از زاهدی‌فر دریافت کرد و از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه ۶۹: چرخش خوب کریم اسلامی در داخل محوطه جریمه و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: توپ‌ربایی بازیکنان پرسپولیس بازیکنان این تیم را در موقعیت ۵ به ۲ با بازیکنان نساجی قرار داد اما بی‌دقتی سرخپوشان باعث شد این توپ نیز پس از برخورد به پای مهدی ترابی راهی اوت شود.

دقیقه ۹۰: ضد حمله بازیکنان پرسپولیس و پاس در عرض امید عالیشاه باعث شد تا عیسی آل‌کثیر گل دوم سرخپوشان در این بازی را به ثمر برساند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.