وضعیت آب و هوا در ۶ مهر

از بعد ازظهر امروز تا صبح چهارشنبه کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق اعلام سازمان هواشناسی، بعد ازظهر امروز با عبور امواج گذرا از نوار شمالی کشور در اردبیل، سواحل شمالی و خراسان شمالی، همچنین ارتفاعات البرز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان و شرق تهران رشد ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. در اواخر وقت امروز به همراه نفوذ هوای خنک شمالی به سواحل، وزش باد شدید و کاهش دمای ۵ تا ۷ درجه‌ای برای نواحی مذکور انتظار می‌رود و دریای خزر مواج خواهد شد.

طی روز دوشنبه ابرناکی و بارش باران در گیلان، مازندران و گلستان تداوم خواهد داشت و در ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های سمنان و شرق تهران رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد و دامنه‌های شرق زاکرس واقع در استان‌های اصفهان، لرستان، چهار محال بختیاری، برخی مناطق فارس، کرمان و هرمزگان رشد ابر در ساعات بعد از ظهر رگبار و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

بعد ازظهر چهارشنبه در ارتفاعات واقع در غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده گاهی وزش باد رخ می‌دهد و پنجشنبه علاوه براین مناطق در برخی مناطق جنوب غرب و در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

قابل ذکر است از بعد ازظهر امروز تا صبح چهارشنبه کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل شمالی، شمال شرق، شرق، نواحی مرکزی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.

روز‌های یکشنبه و دوشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های سمنان، تهران، قزوین و البرز و روز‌های دوشنبه و سه شنبه در شمال و شرق کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.