فوت ۱۵۵ نفر بر اثر کرونا در ایران/ شناسایی ۲۲۴۷۸ بیمار جدید کرونایی

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور، به ارائه آمار شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۱۵۵ بیمار دیگر فوت شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه بیستم فروردین ۱۴۰۰، در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام اینکه از دیروز تا امروز ۲۲ هزار و ۴۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و دو هزار و ۵۶۷ نفر از آنها بستری شدند، اظهار داشت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۲۹ هزار و ۴۱۲ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۴ هزار و ۳۹ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۲۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون ۱۳ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۲۹۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.