زلاتان ابراهیموویچ بازیگر سینما شد!

زلاتان ابراهیموویچ اسطوره سوئدی دنیای فوتبال و بازیکن فعلی باشگاه میلان بازیگر فیلم «استریکس و اوبلیکس» شد.

به گزارش تازه نیوز، «ونسان کسل» و «ماریون کوتیار» در فیلم «استریکس و اوبلیکس: سرزمین میانه» ایفای نقش می‌کنند، فیلمی که زلاتان ابراهیموویچ نیز در آن حضور دارد.

بازیگران فیلم «استریکس و اوبلیکس: سرزمین میانه/ Asterix & Obelix: The Middle Kingdom که پنجمین فیلم لایو-اکشن این داستان کودکانه‌ محبوب است، معرفی شدند. تولید این پروژه از بهار امسال آغاز خواهد شد و «گیوم کنه» علاوه بر کارگردانی، در نقش «استریکس» و «ژیل للوش» در نقش «اوبلیکس» ظاهر خواهند شد. این اولین بار در این چندگانه فرانسوی است که «ژرار دوپاردیو» در نقش اوبلیکس بازی نمی‌کند.

ونسان کسل در نقش «سزار»، ماریون کوتیار در نقش «کلئوپاترا» و جاناتان کوئن در نقش «فینالتسیس» دیده خواهند شد و زلاتان ابراهیموویچ ستاره‌ فوتبال دنیا در نقش «وان‌آف‌آس» یا «اونیوفوس» (Oneofus) بازی می‌کند.

این پروژه محصول پتی فیلمز و ترزور فیلمز است. «استریکس و اوبلیکس» در فرانسه و سوییس توسط پتی فیلمز، و در چند بازار دیگر توسط نت‌فلیکس عرضه خواهد شد.

ابراهیموویچ ۳۹ ساله در حال حاضر در تیم میلان بازی می‌کند. او سابقه‌ بازی در تیم‌های بارسلونا، یوونتوس، پاری سن‌ژرمن، لس‌آنجلس گلکسی و منچستر یونایتد را دارد. حضور او در این فیلم سوژه اثری از کارتونیست شناخته شده سایت گل شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.