فرهاد مجیدی برای مدافع خاطی استقلال چه برنامه‌ای دارد؟

کادرفنی استقلال قرار است درباره وضعیت محمد دانشگر تصمیم گیری کند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، طی روزهای گذشته بحث بر سر قرار نگرفتن محمد دانشگر در لیست نفرات اعزامی استقلال به عربستان حرف و حدیث های زیادی را ایجاد کرده است. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با وجود پادرمیانی نزدیکان و مسئولان باشگاه و همچنین جریمه نقدی این بازیکن و ابراز ندامتش راضی نشد دانشگر را همراه تیم به عربستان ببرد و حالا وضعیت این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: مدیران استقلال دست به کار شدند/ مذاکره با بازیکنان مورد نظر فرهاد

در این رابطه روز گذشته احمد مددی مدیرعامل استقلال اعلام کرد که کمیته انضباطی باشگاه با دانشگر برخورد کرده اما اینکه در لیست تیم باشد یا نه به نظر فرهاد مجیدی برمی‌گردد. از این رو بعد از صحبت های مددی این شایعه به وجود آمد که ممکن است دانشگر چند روز دیگر به صورت اختصاصی به عربستان برود اما این موضوع را مدیران استقلال و کادرفنی تیم تایید نکردند.

همچنین فراز کمالوند مدیرفنی استقلال که رابطه بسیار نزدیکی هم با فرهاد مجیدی دارد، دیروز اعلام کرد که درباره دانشگر تصمیمی خواهند گرفت که به سود باشگاه و این بازیکن باشد. حال باید دید کادرفنی استقلال و در راس آن فرهاد مجیدی چه برنامه ای برای دانشگر خواهد داشت.

دانشگر خودش هم این روزها موضع سکوت را در پیش گرفته و امیدوار به بخشش از طرف مجیدی است اما وضعیت او نامشخص است. با این وجود احتمال بازگشت دانشگر به تیم وجود دارد. اگرچه که بعید است در خلال رقابت های آسیایی این اتفاق بیفتد اما احتمالا بعد از رقابت های لیگ قهرمانان این مدافع خاطی به تمرینات استقلال برگردد و کارش را از سر بگیرد.

بشتر بخوانید: ۴ سال همه قهرمانی‌ها حق پرسپولیس بود اما…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.