پاییز امسال، بیمارستان‌ها را تعطیل خواهد کرد!

شبکه تلویزیونی آمریکایی با اشاره به خسارات سنگین موج دوم کرونا در فصل پاییز به بیمارستان‌های آمریکا، وقوع موج دوم در این کشور را فاجعه‌بار خواند.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، شبکه ان بی سی نیوز با بیان اینکه موج دوم کرونا در آمریکا فاجعه آمیز خواهد بود گزارش داد، این موج می‌تواند بیمارستان‌های مربوط به بیماران کم درآمد را (به دلیل کمبود بودجه) مجبور به قطع ارائه خدمات پزشکی کند و یا به تعطیلی بکشاند.

این شبکه در گزارشی با عنوان ” موج دوم کرونا می‌تواند شکاف در سیستم بیمارستان‌های آمریکا را تبدیل به زلزله کند” به وضعیت وخیم بیمارستان‌ها در این کشور به دنبال افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا پرداخت.

این شبکه خبری افزود: موج دوم ویروس کرونا در پاییز و زمستان می‌تواند برای آمریکا فاجعه بار باشد و علاوه بر بیماران پزشکان نیز از این بابت نگران هستند.

بیمارستان “الناهال” یکی از بیش از ۱۰۰ مرکز درمانی بزرگ در آمریکا است که آسیب پذیرترین بیماران در آنجا درمان می‌شوند.

یک مسئول بیمارستان الناهال به ای بی سی نیوز گفت: این بیمارستان در معرض خطر بسته شدن است، این یک فاجعه بهداشت عمومی برای جامعه خواهد بود.

“بت فلدپوش” معاون ارشد سیاست و حمایت از بیمارستان‌های ضروری آمریکا می‌گوید: ما می‌دانیم قشرهایی که آسیب پذیر هستند، بیشتر تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار گرفته‌اند.

طبق اعلام انجمن بیمارستان‌های آمریکا، در پایان سال ۲۰۲۰ بیمارستان‌های سراسر این کشور حدود ۳۰۰ میلیارد دلار ضرر می‌کنند. اما برای مراکز مهم پزشکی مانند بیمارستان‌های دانشگاهی در نیوآرک ضربه مالی موج دوم کرونا ویرانگر خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.